Bojan Gorenec ne predstavlja le 'naslikane slike', ampak sliko kot oblikovano celoto. Foto: Galerija Božidar Jakac
Bojan Gorenec ne predstavlja le 'naslikane slike', ampak sliko kot oblikovano celoto. Foto: Galerija Božidar Jakac
Bojan Gorenec: Razni vhodi (druga linija)
Od devetdesetih Bojan Gorenec oblikuje slike kot prizorišča soočenja in prepletanja različnih postopkov upodabljanja. Foto: Galerija Božidar Jakac

Bojan Gorenec pod naslovom Razni vhodi (druga linija) predstavlja dela, pri katerih gre za celovito oblikovanje slike; pri katerih ne gre le za naslikano motiviko, ampak za iskanje sinergije med oblikovanjem platna ter podobjem na njej. Gorenčeva nova dela, ki bodo na ogled od danes od 19.00, slogovno in motivno razpadajo v več naracij. Zdi se skoraj, kot bi se pred nami odvijalo vsakodnevno življenje, pregneteno z različnimi mediji in njihovimi raznolikimi vsebinami. Tudi avtor spremnega besedila k razstavi Tomislav Vignjević govori o Gorenčevih slikah kot o namišljenih zaslonih, na katerih se nizajo figure in navedki.
Vizualni sistemi različnih motivov in postopkov
S tokratnim nizom Bojan Gorenec nadaljuje temo, v katero je vstopil sredi devetdesetih. Takrat je njegova slika postala prizorišče soočenja, prepletanja in dopolnjevanja različnih skupkov upodabljanja, postala je sozvočje ali nasprotje več predstavitvenih možnosti podobe ter prostorskih zasnov. 'Mešanost' Gorenčevega medija je poudarjena tudi v časovni razsežnosti. Na njegovih 'zaslonih' se tako zvrstijo figure renesančnih slik, nastopijo pa tudi sodobne medijske podobe ter različni znaki in besede. Gorenec tako pred nas postavi ne slike, ampak vizualne sisteme.