Razstava Stare/Nove (Konstrukcije) bo na ogled do 29. januarja.
Čeprav je Salaj predstavljeno serijo fotografij zasnoval že na začetku svoje avtorske poti, so prvič izvedena dela v resnici povsem nova ter vsebinsko aktualizirana. Neotipljivo prisotnost kapitala razkrinkava prek temeljnega modernističnega počela, ki nedoumljivo upodablja z negacijo, poenostavitvijo in redukcijo slike na geometrijsko polje. Da bi ponazoril nevidno prezenco, se umika od klasičnih načinov fotografske reprezentacije in se usmerja v raziskovanje postulatov vizualnega jezika. Prek zgolj navideznega formalizma se oklepa širšega družbeno-političnega konteksta in z nanašanjem na trenutno medijsko ikonografijo slika današnjo vsesplošno nestabilnost.
Bojan Salaj (1964), ki se od začetka devetdesetih let posveča avtorskim projektom, se osredotoča predvsem na vprašanja reprezentacije fotografije v množičnih medijih, ikonografijo struktur moči, modele konstruiranja zgodovine ter na načine vzpostavljanja nacionalne in kulturne identitete. Uporablja izrazito konceptualne pristope in objektivistične principe. Od leta 1994 je zaposlen kot fotograf v Narodni galeriji v Ljubljani in je tudi avtor številnih fotografij s področja slovenske likovne kulturne dediščine.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje