Predstavlja jo razstava dokumentarnih fotografij, ki jih je Hodalič posnel ob svojem drugem obisku Indije; na sprožilec je pritiskal ob dogajanju ob indijskem prazniku holi. Z njim se Indijci poslavljajo od zime in slavijo pomlad, pri tem pa jim pomagajo tudi obilne količine alkohola. Obisk razstave bo za marsikoga šok ob spoznanju, kakšna je Indija, saj Hodalič ni želel ustvariti fotografij, ki bi potrjevale stereotipno Indijo, kakršna sploh ne obstaja.
Nestereotipna IndijaPritiskom, naj iz daljne dežele prinese posnetke Indije, kot si jo ljudje predstavljajo, je Arne Hodalič popustil ob svojem prvem obisku, ob drugem pa ne več. Pot ga je ponovno zanesla ob sveto reko Ganges, v kateri so se Indijci ob prazniku najprej očistili, nato pa se predali veseljačenju. Indija zaradi prenaseljenosti od svojih prebivalcev skozi vse leto zahteva veliko mero discipline, sprostijo pa se prav ob prazniku holi.
C. V.
Arne Hodalič je eden od najbolj znanih slovenskih fotoreporterjev. Leta 1986 je postal ustanovni član Trajne delovne skupnosti Brut Film v Ljubljani, dve leti kasneje pa je začel sodelovati z Bojanom Brecljem in pomembnejšimi evropskimi revijami. V Parizu je začel delati po nekajletnem življenju v Švici, leto 1990 pa zaznamuje začetek njegove specializacije za podvodno fotografijo in videosnemanje. Od leta 1993 fotoreporterstvo predava na Šoli za oblikovanje Parsons v Parizu, ob tem pa dela tudi za nekatere vodilne svetovne fotografske agencije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje