Art Directors Club je svetovno združenje ustvarjalcev na področju vizualnih komunikacij. Vsako leto podeljujejo tudi nagrado young guns, ki mlajši generaciji ustvarjalcev daje spodbudo ter jim omogoča napredovanje in razvoj na njihovi profesionalni poti.
Med izbranimi projekti, ustvarjenimi lani, jih je bilo nekaj na ogled tudi v Sloveniji.
Skoraj "razcepljen" Van Damme
Med drugim je precej nagrad pobral spletni oglas The Epic Split, ki ga je agencija Forsman & Bodenfors pripravila za Volvo Trucks. V oglasu nekdanji junak akcijskih filmov Jean-Claude Van Damme med dvema tovornjakoma znamke Volvo naredi moško špago ter tako dokaže stabilnost in natančnost dinamičnega krmiljenja teh tovornjakov.
Zapustiti mamino zavetje - z dišavo
Nagradi na področju oglaševanja je prejel Old Spice, enega od oglasov Momsong oglaševalske agencije MJZ, ki so jih predvajali tudi v Sloveniji. V treh različicah oglasa, ki se z veliko mero duhovitosti dotika fenomena "maminih sinčkov", se mame pritožujejo, kako je izbrana znamka dišav za moške njihove sinove preobrazila v prave moške, ki se jim ženske ne morejo več upreti.
Za sekundo veselja
Predstavljene bodo tudi družbeno odgovorne akcije - fundacija Mimi je med drugim prejela nagrado za projekt If Only for a Second oglaševalske agencije Leo Burnett France, s katerim so bolnikom, ki so zboleli za rakom, v boju s hudo boleznijo poskusili pričarati vsaj en trenutek brezskrbnosti in veselja.
Razstava v Galeriji Vžigalica se odpre drevi ob 19. uri in bo na ogled do 4. oktobra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje