Ker je Malcolm McLaren želel pozornost vzbujajočo naslovnico za album skupine Bow Wow Wow, je najel Andyja Earla. Skupaj sta se odločila za rekonstrukcijo Manetovega Zajtrka v travi. Moška je oblekla sama Viviane Westwood, gola, tedaj še najstniška pevka Annabella Lwin pa je bila v skrbno premišljeno kompozicijo postavljena še skrbneje. Slika je v trenutku postala kontroverzna, ker še nepolnoletna Annabell ni imela dovoljenja staršev za golo poziranje. Foto:
Ker je Malcolm McLaren želel pozornost vzbujajočo naslovnico za album skupine Bow Wow Wow, je najel Andyja Earla. Skupaj sta se odločila za rekonstrukcijo Manetovega Zajtrka v travi. Moška je oblekla sama Viviane Westwood, gola, tedaj še najstniška pevka Annabella Lwin pa je bila v skrbno premišljeno kompozicijo postavljena še skrbneje. Slika je v trenutku postala kontroverzna, ker še nepolnoletna Annabell ni imela dovoljenja staršev za golo poziranje. Foto:
Mick Jagger, Michael Putland
Michael Putland je bil uradni fotograf na nekaterih ameriških in evropskih turah Rolling Stonesov. Skupina in organizatorji so mu celo zagotovili, da noben drug fotograf ne bo smel fotografirati vrhunca samega koncerta, in da bo on edini fotograf, ki bo lahko spremljal Rollinge skozi celotno dogajanje, medtem ko so ostali fotografi morali zapustiti prvo vrsto po prvih treh odpetih pesmih.

Skoraj 200 fotografij, videov, naslovnic albumov svetno znanih glasbenikov, zbranih pod naslovom Who Shot Rock & Roll: A Photographic History, 1955 to the Present (Kdo je slikal rokenrol: zgodovina fotografije od 1955 do danes), potrjuje prej omenjeno prepričanje, obenem pa prikazuje kontraste med subkulturami rocka.

Kdo je bil za kamero
Gre za prvo večjo razstavo, ki obenem z zvezdniki predstavlja tudi avtorje fotografij; med njimi so nekatere javnosti dobro znane. Razstava zajema vse od začetkov rokenrola, recimo naslovnice prvega Elvisovega albuma, pa do poročnega dne Amy Winehouse (fotografija sicer ni nič kaj poročna). Fotografi pa so bili v vseh teh letih bolj ali manj burnih rokerskih dni eni izmed ključnih delov, ki so marsikaj prispevali h končnemu glasbenemu produktu - pri čemer seveda nimamo v mislih samo albuma ali hita določenega glasbenika.

Večno sodelovanje podobe in glasbe
Razstava je razdeljena na šest delov: redke in razkrivajoče slike, posnete v zaodrjih, fotografije mladih glasbenikov na začetku njihove kariere, posnetki koncertov, ki razkrivajo energijo, strast, stil in seksualni naboj skupine (ali posameznika) na odru, mogočne podobe oboževalcev in množic na koncertih in končno na konceptualne podobe in naslovnice albumov, ki so nastale kot rezultat sodelovanja glasbenikov in vizualnih ustvarjalcev.

Kurator razstave Gail Buckland o svoji postavitvi pravi, da so razstavljena dela kot otroški koraki kulturne zgodovine, za katere želi, da se uvrstijo v panteon. In še dodaja, da gre šele za začetek v dialogu o pomembnosti podobe v zgodovini rokenrola.

Od Blondie do Michaela
Med več kot stotimi prikazanimi fotografi najdemo tudi Diane Arbus, Annie Leibovitz in Lindo Mc Cartney, med portretiranimi glasbeniki pa Blondie, Iggyja Popa, Boba Dylana, Janis Joplin, Grace Jones, Kurta Cobaina, Tino Turner, Marianne Faithfull, Patti Smith in pa seveda Madonno in Michaela Jacksona.