Naloga države je, da svojim gospodarskim in drugim subjektom na vidni ravni omogoči jasno izpostavitev svojega porekla, če jim to lahko služi kot konkurenčna prednost. Sinergija v promociji države in gospodarskih subjektov je koristna za vse udeležence, še posebej, če je podprta z uspehi na športnem in kulturnem področju. Razstava Oblikovanje za državo primerja pojavnost osmih evropskih držav in predstavlja nekatere primere dobre prakse.
Fundacija Brumen je v ljubljanski Jakopičevi galeriji odprla razstavo, ki nadaljuje problematiko oblikovanja celostne podobe države, začeto na marčevski razpravi v Cankarjevem domu.
Vidna pojavnost držav in primeri dobre prakse
Primerjalni del prikazuje polja vidne pojavnosti držav, od osnovnega identitetnega sistema (grb, zastava, barve, znak) uradnih državnih tiskovin, identifikacijskih elementov ministrstev, gospodarske in turistične promocije, do oznak policijskih vozil, letalskih prevoznikov in nastopov nacionalnih nogometnih reprezentanc.
Drugi del izpostavlja primere dobre prakse iz predstavljenih držav. Projekte odlikuje kakovost oblikovne artikulacije problema (portugalsko predsedovanje Svetu EU, nova serija britanskih kovancev, hrvaška turistična promocija) ali kakovostno zastavljen sistem pojavnosti – strogo monolitni (celostni podobi švicarskih in nemških vladnih organov) ali odprti z možnostjo izpeljav (celostne podobe danskih vladnih služb in državnih institucij, celostna podoba češke promocije v tujini).
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje