Vodja Galerije Jakopič in kustosinja razstave Marija Skočir je zapisala, da se razstava in knjiga z naslovom Album namenoma distancirata od kakršne koli obravnave NSK-ja kot umetniškega gibanja, političnega ali ideološkega koncepta, predmeta filozofskih razprav ali umetnostnozgodovinskih kritik, družbenega pojava, fenomena ali kulta. Tokrat gibanje NSK obravnavata zgolj kot motiv.
Štirje sklopi NSK Albuma
Naslov Album izhaja iz Suhadolnikovega odnosa do fotografij, ki jih desetletje po tem, ko je gibanje prenehal dokumentirati, vidi z distance. Osebe na slikah vidi kot družino, četudi z nenavadnimi "družinskimi" vrednotami in nekonvencionalnimi vezmi. Suhadolnik sam gibanju nikoli ni sledil kot privrženec ali ga dokumentiral zato, da bi ga čez desetletja videli kot NSK somišljenika. Vseeno pa je s svojimi fotografijami hote ali nehote veliko prispeval k mitologizaciji NSK-ja, saj so danes objavljene v številnih publikacijah, razstavah in monografijah o gibanju.
Jože Suhadolnik, rojen leta 1966 v Ljubljani, je med letoma 1985 in 1988 ter 1991 in 1992 delal kot fotoreporter za Mladino, pri reviji Evropa je delal od leta 1990 do 1991 in pri časopisu Dnevnik med letoma 1988 in 1990. Od leta 1999 redno objavlja v edicijah časopisnega podjetja Delo Revije. V začetku devetdesetih je začel sodelovati z agencijama Associated Press in European Photo Agency ter pri takratnih Razgledih. Prejel je več nagrad in priznanj, med njimi leta 1994 zlato ptico, ki jo podeljuje Liberalna akademija. Motivno so fotografije njegove razstave Album razporejene v štiri sklope: Laibach, Krst pod Triglavom, Irwin, zadnja skupina fotografij pa združuje različne sorodne kontekste. Razstavo, ki bo na ogled do 18. marca, zaokrožata portreta dveh pomembnih akterjev NSK-ja - Dejana Kneza in Ede Čufer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje