Kmalu pa je ta nova slikarska kategorija, ki se je rodila in razvijala v prestolnici krščanstva, postala izjemno priljubljena.
Slikarji so se že od antike hodili v Rim izpopolnjevat, a pri koncu 16. stoletja so različni dejavniki prispevali k razvoju novega posvetnega žanra: hkratna navzočnost včasih visoko specializiranih umetnikov iz različnih središč, predvsem Flandrije; privlačnost večnega mesta, oživljena z nedavno preobrazbo njegove urbane pokrajine; vse večja priljubljenost risanja iz motiva in uporaba teh skic v ateljeju; vpliv tiska na kroženje podob in brstenje umetniških teorij; velika zbirka del renesančnih mojstrov in velik tržni uspeh krajinskega slikarstva med ljubitelji umetnosti, predvsem v aristokratskih in dostojanstvenih družinah, piše na spletni strani razstave. Narava in ideal: Krajina v Rimu 1600-1650, ki je na ogled v pariškem razstavišču Grand Palais.
Postavitev želi obiskovalce seznaniti z razvojem krajine kot samostojnega žanra. Predstavljenih je 80 slik in 20 del na papirju. Razstavljena dela so ustvarili umetniki, kot so Annibale Carracci, Francesco Albani, Paul Bril, Peter Paul Rubens, Adam Elsheimer, Nicolas Poussin in Claude Lorrain, ki so v prvi polovici 17. stoletja bistveno prispevali k razvoju krajine kot samostojnega žanra.
Razstava bo na ogled do 6. junija, nato bo med 28. junijem in 25. septembrom postavljena v madridskem muzeju Prado.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje