Poleg razstave se obiskovalci lahko usedejo tudi v kavarni, katere pomemben del so tapete potiskane z vzorcem, ki ga tvorita izmenjujoča se silhueta Davida in avtogram Michelangela, in sladkor v obliki Davida; prepoznavna oblika Davida se postopoma deformira in nato raztopi. Brezoblični David pa postane stvar okusa. Foto: http://www.celeia.info/likovni-salon
Poleg razstave se obiskovalci lahko usedejo tudi v kavarni, katere pomemben del so tapete potiskane z vzorcem, ki ga tvorita izmenjujoča se silhueta Davida in avtogram Michelangela, in sladkor v obliki Davida; prepoznavna oblika Davida se postopoma deformira in nato raztopi. Brezoblični David pa postane stvar okusa. Foto: http://www.celeia.info/likovni-salon

Razstava, ki je pravzaprav nadaljevanje Koširjevih starejših projektov Muzej in Mojstrovina, si lahko ogledate v Likovnem salonu Celje. Razstavni projekt David (R) sestavljajo fotografski printi velikih formatov in prostor, ki so urejeni kot muzejska kavarna. Košir pri konstrukciji fotografij - gre za "kopije" Michelangelovega Davida - simulira "naravno" okolje (muzej), v katerem so umetnine, vanj pa umesti fabricirano kopijo oz. spominek, ki ga s pomočjo računalnika še dodatno deformira.

Avtor tako odpira vprašanje izvirnika, kopije in simulakra, saj je na fotografijah postopek posnemanja in kopiranja razširjen z vzpostavljanjem iz originala izhajajoče, a spremenjene situacije, ki se gledalcu razkrije šele z natančnim opazovanjem podobe. Obenem pa poudarja, da je zaznavanje umetniških del močno preddoločeno z informacijami, pridobljenimi prek številnih reprodukcij in drugače posredovanih podob, zgodb in mitov, ki krožijo okrog njih, namesto da bi se vzpostavilo prek dejanskega, neposrednega fizičnega stika z umetninami.

Da je lahko Koširjev pogled že zaznamovan in vnaprej določen, gledalca učinkovito prepričuje s strategijo simulacije. Problematiko recepcije umetnin, ki s komodifikacijo umetnosti izgubljajo dobršen del svoje izvorne funkcije, raziskuje na primerih najslavnejših in široko prepoznavnih umetnin, v tokratni postavitvi pa se usmerja na Michelangelovega Davida.