V galeriji Alkatraz na Metelkovi so odprli fotografsko razstavo Gorana Bertoka, Still life. Tihožitje iz naslova prek motivov cvetja ali bogato obložene mize ponazarja izteklo ali zastalo življenje. Osredotoča se na kader, v katerem akterji sicer niso prisotni, vendar pa je zaznamovano njihovo bivanje v minulem času, kar kaže na suspenz, so zapisali v Kulturnem društvu B-51.
Speči ali mrtvi?
"Still life" prikazuje nekaj, kar bi ikonografsko bolj ustrezalo žanru posthumne fotografije, glede na to, da "akter" obstaja. Prav v tem minimalističnem tehničnem postopku, časovnem premiku, ki obenem referira na film, se skriva suspenz, ki odpira uganko, ali gre v tem primeru za portret preminule speče osebe.
Z usmerjanjem foto objektiva predvsem v območje nasilja nad človeškim telesom je Bertoku od začetka 90-ih let uspelo oblikovati in utrditi svojstveno obliko fotografske estetike. Nazadnje se je predstavil z razstavo Obiskovalci, na kateri se je osredotočil na kremiranje. Bertok je tudi polovica umetniškega tandema (druga je Dean Verzel), ki je pred nekaj leti v sklopu umetniškega projekta Sveti križ zažgala strunjanski križ.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje