S postavitvijo v sef je po besedah kustosinje Bojane Piškur ponazorjena odsotnost objekta, hkrati pa simbolizira to dejanje tudi njegovo vrednost, ki mu jo daje deponiranje v sefu. Razstava predstavlja delo, sestavljeno iz mavčnih odlitkov vulkanske kamnine oziroma strjene lave. Te je umetnik prinesel iz Islandije. 250-gramski odlitki, veliki 12 x 11 x 10 centimetrov, je umetnik deponiral v sefu Nove Ljubljanske banke, katere večinski lastnik je Republika Slovenija.
Plačilo najemnine za sef je prevzela Moderna galerija kot najpomembnejša institucija za sodobno umetnost v Sloveniji. Kot so zapisali v Moderni galeriji, katere delovanje financira ministrstvo za kulturo, so se s tem dejanjem ustvarile okoliščine za kontekstualizacijo umetniškega dela znotraj slovenskega finančnega upravljanja v javnem sektorju.
Od nastajanja do izginevanja umetniškega dela
Razstava umetniškega dela brez umetniškega dela
Kaj je torej razstavljeno v Mali galeriji? Umetnino bo nadomestil izrezek iz časnika Delo, v katerem so pretekli teden objavili oglas o deponiranju umetnine. Razstavo sestavlja še deset po besedah Piškurjeve praznih, vendar zanimivih miz kot podstavkov za umetniška dela ter zaokroža fotokopirana knjiga, ki se ukvarja s procesom izginevanja umetniškega dela.
Ištvan Išt Huzjan, leta 1981 rojeni Ljubljančan, je leta 2005 diplomiral na beneški Akademiji lepih umetnosti, na oddelku za slikarstvo. Leto zatem je ustanovil založniško hišo 21st Century Books, lani pa končal še rezidenčni program za umetnike na kraljevi akademiji v Amsterdamu. Svoje delo je razstavljal na številnih samostojnih razstavah doma in v tujini. Sodeluje z galerijama Galerie Mirko Mayer, Köln in Galerijo Ganes Pratt, Ljubljana. Umetnik živi in ustvarja med Amsterdamom in Ljubljano.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje