Za javnost je vrata odprl 39. Art Basel, ki iz švicarskega mesta vsako leto naredi stično točko mednarodnega umetniškega sveta. 300 galerij, ki se predstavljajo letos, so izbrali iz rekordnega števila več kot tisoč prijav; na ogled so dela dva tisoč umetnikov z vsega sveta.
Čeprav je glavni namen dogodka sklepanje poslov, pa je obisk sejma zanimiv za vse, ki želijo odkriti zadnje smeri sodobne umetnosti. Ob sejmu je na ogled tudi razstava Art Unlimited, ki v hangarju podobni dvorani poleg glavnega razstavišča predstavlja 60 najbolj nenavadnih (in za "navaden" prostor prevelikih) umetniških projektov.
Umetniki, po katerih je veliko povpraševanje na baselskem sejmu, praviloma v umetniškem svetu nemudoma dobijo status zvezdnikov. Letos na primer prah dviguje skulptura Ovalni Buda Takašija Murakamija, ki je že v predprodaji (sejem se je za petične kupce - med njimi je bil tudi Roman Abramovič - odprl že v ponedeljek) našla kupca, ki je zanjo odštel 8 milijonov dolarjev.
Slovensko Galerijo Škuc na sejmu Volta4 predstavljajo Vuk Ćosić, son:DA, Miha Štrukelj in Matej Andraž Vogrinčič.
Lani, ko je 38. baselski sejem sovpadel z 52. beneškim bienalom in documento 12 v Kasslu, so se številni kritiki strinjali, da je komercialni sejem zasenčil svoja "učena" bratranca, tako kar se tiče odkrivanja novih smernic v umetnosti kot tudi gospodarske "teže" pretoka denarja.
Spodaj si oglejte nekaj najbolj "fotogeničnih" inštalacij letošnjega Art Basla.
Ana Jurc
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje