Samorog, gorgona in mantikora ali Tri nedelje nekega poeta je madrigalna zgodbica za operni zbor, 10 baletnih solistov in 9 instrumentov. Foto: Festival Ljubljana
Samorog, gorgona in mantikora ali Tri nedelje nekega poeta je madrigalna zgodbica za operni zbor, 10 baletnih solistov in 9 instrumentov. Foto: Festival Ljubljana
Čas, da se dobimo pred Škucem

Nova koprodukcija Festivala Ljubljana in SNG-ja Opera in balet Ljubljana je posebna predstava, saj je pri nas izvedba krajših del, ki povežejo opero in balet redkost. Predstava Samorog, gorgona, mantrikona ali Tri nedelje za poeta, ki so jo premierno izvedli bodo na Ljubljanskem gradu, v glasbi Giana Carla Menottija podaja prispodobo življenja in možnosti njegovega svobodnega uživanja v malomeščanskem okolju. Gre namreč za zgodbo o umetniku in liku muze in za vprašanje, ali nam naše bivalno okolje omogoča prave moralne vrednote. Pevski zbor predstavlja sodnike, občinstvo poroto, vsi skupaj pa sodijo umetniku, človeku z ekscentričnimi izpadi, ki pa mu na koncu vsi meščani sledijo. Mantrikona, samorog in gorgona tako niso živalski, ampak človeški liki, ki poosebljajo skrite ekscentrične navade.
Makedonska režiserka Risima Risimkin je glavni vlogi umetnika in njegove muze zaupala Bojani Nenadović Otrin in Lukasu Zuschlagu, grofico pleše Sanja Nešković Peršin, župan je Alexander Barbo, Lukas Jerkander pa je samorog. Pri predstavi sodeluje devet orkestrskih solistov ljubljanske opere in baleta, katerim dirigira Marko Munih, zborovodkinja pa je Željka Ulčnik Remic. Plesalci nastopajo v kostumih Blagoja Micevskega, luči pa oblikuje Andrej Hajdinjak.

Čas, da se dobimo pred Škucem