Muzej sodobne umetnosti v južnofrancoskem Céretu (Musée d'Art moderne de Céret) je zbral približno 250 likovnih del okoli 50 umetnikov, ki so se v zadnjih 100 letih mudili v Céretu ali njegovi bližini in tukaj ustvarjali. Pojem krajine, ki ga v renesansi definirajo kot upodabljanje nekega izseka iz narave in ki se kot posebno motivno polje povsem uveljavi v 16. stoletju, na razstavi v Céretu dobi nove konotacije. Vtisi iz okolice Céreta so namreč v več delih upodobljeni v abstrakcijah ter tudi v povsem sodobnih abstraktnih sredstvih, kot je multimedijska umetnost.
O tem, kaj se je s krajinarstvom dogajalo v dvajsetem stoletju, nam veliko povedo besede Ariane Grigoteit: "Motiv krajine je razpadel v upodobitev zunanje podobe in sil, ki določajo notranjost človeka, umetnika. Popolne razlage narave niso mogli zagotoviti niti novi inženirski dosežki, niti znanstvena spoznanja niti pogled v človekovo psiho. Ta moment je tudi povod za odtujitev človeka in narave kot tudi za strah pred koncem narave."
Začasni dom Pabla Picassa
Ko govorimo o Céretu in z njim povezano umetnostjo, se ne moremo ogniti omembi Pabla Picassa, ki je v tem mestu ob vznožju Pirenejev preživel nekaj let na začetku dvajsetega stoletja. Rad je zahajal v še danes delujočo kavarno Grand Café, kjer je dolge ure preživljal tudi z Matissom in Modiglianijem, ki sta ga tam obiskala. V mestu sta živela tudi Georges Braque in Aristide Maillol.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje