Bovška razvojna zadruga, ki so jo pred časom ustanovili turistični ponudniki pa tudi ljubitelji Bovca od drugod, namreč želi vsaj najeti infrastrukturo na našem najvišjem smučišču za to in naslednjo zimsko sezono ter poletno sezono naslednje leto in leta 2015.
Vse temelji na denarju Zadruge in posojilih njenih članov, saj so prepričani, da bi prekinitev obratovanja za nekaj let resno ogrozila turistične ponudnike in goste preusmerila drugam: »Če ne bo prišlo do zagona ali vsaj resnega vzdrževanja letos, potem ta infrastruktura ne bo nič več vredna. Imeli smo sestanek, na katerem smo ugotovili, da je treba narediti vse, da bi se Kanin reševal kot celota, da se ne bi posamezni deli opreme prodajali po kosih, ker potem je še bolj razvrednoteno vse skupaj,« je povedal predsednik Bovške razvojne zadruge Jernej Stritih.
Hypo Leasing pobudo pozdravlja
Na Hypo Leasingu so s pojasnili skromni: »Pozdravljamo pobudo lokalne zadruge za iskanje poti, ki bi smučarskemu središču Kanin omogočila nadaljnji razvoj. Tudi nam je v interesu, da se ta regija turistično razvija v prihodnosti, zato si bomo prizadevali za rešitev, ki bo najbolj primerna za vse vpletene strani. Posameznih korakov pred dokončno rešitvijo pa ne moremo komentirati.«
Opremo bi radi najeli za 69.000 evrov letno
Za krožnokabinsko žičnico, restavracijo, teptalce snega in čitalec kart so pripravljeni odšteti 44.000 najemnine letno oz. 220.000 evrov za nakup vse opreme. Predlagajo plačilo kupnine aprila naslednje leto, ko bi to omogočil denarni tok smučišča. Za najem opreme, ki je v lastni stečajne upraviteljice (sedežnice, A-postaja, parkirišče in en teptalec), bi za pol leta odšteli 25.000 evrov, skupaj torej 69.000 evrov najemnine za celo leto. Če bi se ponudba izšla, od občine pričakujejo nadomestilo za prevoz potnikov do višine 300.000 evrov letno.
Bovška občina je ATC Kaninu plačevala 400.000 evrov.
Oprema v slabem stanju
Bovška razvojna zadruga opozarja, da je pozimi veter poškodoval kovinsko fasado na restavraciji in da streha že več let zamaka, na sedežnicah pa še niso izvedli rednih poletnih vzdrževalnih del (odstranitev sedežev in mazanje vrvi). Prav tako poleti niso ustrezno skladiščili teptalcev snega, zaradi česar bi jih lahko svetloba in visoka temperatura poškodovali. Tudi table, ograje in varnostne blazine ležijo raztresene po smučišču.
Za obratovanje žičnice 730.000 evrov
Zaradi nesreče je treba zagotoviti varnost na gondolski žičnici: popraviti in obbetonirati vse stebre, preveriti varnostne sisteme in prižemke na žičnici, izvesti preizkus možnih učinkov vetra na nagib kabin, kar zahteva proizvajalec POMA, in zamenjati 600 metrov jeklenice na odseku A-B. Naslednje leto bi morali zamenjati še osi baterij – skupno bi v dveh letih morali vložiti okoli 730.000 evrov, stroški obratovanja pa bi bili na zimo okoli 650.000 evrov. Ker je dobavni rok za jeklenico približno tri mesece, so že začeli zbirati ponudbe evropskih proizvajalcev.
Pričakujejo več kot milijon evrov prihodkov
Ob pričakovanih 45.000 dnevnih obiskih pozimi in 18.000 prevozih poleti, kar bi bilo možno doseči, če bi žičnica obratovala od 1. decembra do začetka maja in od 15. junija do konca avgusta, načrtujejo okoli 1.150.000 evrov neto prihodkov letno. »Verjamem, da nam bo s skupnimi močmi uspelo. Tu nas posebej veseli dobro sodelovanje z občino Bovec, upamo pa tudi, da bomo sklenili dobre dogovore z banko in stečajno upraviteljico,« je še dodal Stritih.
Mariša Bizjak, TV Slovenija
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje