Prevala, na levi italijanski del smučišča, na desni obnova obračalne postaje. Foto: Miloš Batistuta
Prevala, na levi italijanski del smučišča, na desni obnova obračalne postaje. Foto: Miloš Batistuta
false
Dve "cesti" vodita na Prevalo, ena za teptalec snega, druga za gradbeno mehanizacijo. Foto: Miloš Batistuta
false
Priprave na montažo obračalnega kolesa na Prevali. Foto: Miloš Batistuta
Dela na Kaninu kljub snegu tečejo naprej

Ob tem je vodja del na Kaninu Slavko Svetlik iz družbe Kaskader Idrija povedal: "Ko je kolo na konstrukciji, je pol zmage, definitivno!" Vendar pa je bil pravi podvig storjen v preteklih dneh, ko so našli rešitev za kot beton trd sneg, ki ni več omogočal prevoza nosilcev in gradbene mehanizacije. Zdaj na Prevalo vodita dve tako imenovani cesti, ena za teptalce snega in druga za buldožerje in dvigala. Brez teh pa ni mogoče dvigniti obračalnega kolesa.

"Odstraniti je bilo treba sneg do melišča, zato da pride buldožer na trdo podlago. Na ledu bi bil buldožer kot drsalka v tivolski dvorani," je slikovito opisal rešitev Jože Duhovnik iz družbe Dr. Duhovnik d. o. o. Ljubljana, glavni izvajalec obnove. Na vprašanje, ali je po montaži omenjenega obračalnega kolesa smuka to pomlad bolj realna, je Peter Poljanec iz družbe Kaskader Idrija odgovoril: "Je realno, po mojem mnenju mora biti vse, če bo vreme tako, kot je zdaj, v štirinajstih dneh končano."

Delavce na gori čaka še premontaža poškodovanih delov, demontaža in montaža sedežev, namestitev jeklenice na tekalna kolesa, napenjanje jeklenice, še nekaj manjših del, potem pa imajo nekaj dela še električarji.

Ob tem ko dela na Prevali potekajo s polno paro, pa imajo na drugi strani grebena na Nevejskem sedlu odlično smuko. Mnogi smučarji se ustavljajo na Prevali in sprašujejo, kdaj bo mogoče spet smučati tudi na sončni strani Kanina.

Dela na Kaninu kljub snegu tečejo naprej