Lastnik večjega dela stavbe je Hypo Leasing, ki si objekt v manjšem delu deli še z Mercatorjem in Lovsko zvezo Koper. Kljub opozorilom doslej ni bilo storjenega ničesar da bi uporabnikom zagotovili normalne delovne razmere.
Grelnike si nosijo od doma
"Predstavljajte si, kako je delati v nezakurjeni pisarni, ko je zunaj pod ničlo in piha močna burja," se pritožujejo inšpektorji. "V pisarnah se termometer že dva meseca ni dvignil nad 12 stopinj. Greti se ne moremo niti s klimami, saj so te zastarele". Za silo prostore ogrejejo s prenosnimi pečkami, ki so jih prinesli od doma.
Peč odpovedala, lastniki tudi
Upravnik stavbe, koprsko podjetje GIPO, je lastnike že pred časom opozoril, da je peč centralne kurjave dotrajana in potrebna zamenjave. Da to drži, se je pokazalo že v začetku kurilne sezone, saj se je nenehno kvarila, dokončno pa odpovedala tik pred novim letom.
"Večinskega lastnika sem takoj obvestil, da se je kotlarna pokvarila in da je to potrebno takoj rešiti, saj ljudi zebe. Ponudil sem jim tudi rešitev. Zbral sem cel kup ponudnikov, iskal najbolj ugodne, in dobil izvajalca, ki je bil pripravljen takoj prijeti za delo. Odgovorov nisem dobil," pravi Rok Zuljan iz podjetja GIPO.
Krpali bi staro peč
Po mesecu in pol mrzlih radiatorjev so konec tedna "na teren" prišli predstavniki občine, kot uporabnice kotlarne in Hypo Leasinga. Vztrajajo, da peč pregleda še pooblaščeni serviser in oceni, ali jo je mogoče popraviti. Pri pregledu hočejo biti zraven. "Dve leti že nagaja, kotel pušča na več koncih, že velikokrat smo jo varili. Peč je po večkrat na uro ugasnila, tako, da je vzdrževalec že vedel, da mora biti kje v bližini. Serviserji, ki so jo doslej popravljali, so si enotni, da je samo še za staro železo," pripoveduje Zuljan. Nova peč bi stala okoli 24.000 evrov.
Prihaja vroča pošiljka
Da njihovi uslužbenci v Kopru zmrzujejo, so obveščeni tudi na tržnem in gradbenem inšpektoratu. V naslednjih dneh naj bi zaposlenim poslali prenosne radiatorje. Z delovne inšpekcije pa so nam odgovorili, "da s težavo kolegov niso seznanjeni. Zaposleni morajo zaradi neustreznih delovnih pogojev ukrepanje najprej zahtevati od delodajalca, če pa jim jih ta ne zagotovi, se lahko obrnejo na delovno inšpekcijo."
"Zaplet je nastal zaradi slabe komunikacije med vsemi akterji. Zadevo smo začasno rešili tako, da bomo ob peči dežurali in jo ročno vklapljali, dokler se ne odpravi napake. Najemniki ne bodo več na mrazu," zagotavlja Janez Žepič iz podjetja Heta Asset Resolution (nekdanji Hypo Leasing).
Eugenija Carl, TV Slovenija
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje