V zadnjih dneh so v polnem teku priprave na začetek gradnje hitre ceste proti Koroški. Ministrstvo za infrastrukturo je po sestanku prejšnji teden v Ljubljani zdaj sklicalo operativni sestanek v Slovenj Gradcu, na katerem so sodelovali predstavniki Darsa, projektantskega podjetja Lineal ter Koroške in Savinjsko-Šaleške regije.
"Določili smo tri lokacije, na katerih bi v zaključku letošnjega leta najmanj na eni od teh prišli do podpisa pogodbe za gradnjo, do tako imenovanih pripravljalnih del. Vse postopke bomo morali praktično peljati vzporedno, tudi določene postopke skrajšati, da bodo krajši, kot jih zakon predvideva," je povedal član uprave Darsa Vili Žavrlan.
Med tremi mogočimi lokacijami je ena na območju slovenjgraške občine. To je priključek Podgorje, kjer sta predvidena dva viadukta. Preostali dve lokaciji sta v Šaleški dolini. Ena je priključek Gaberke, kjer so predvidena predvsem večja zemeljska dela in gradnja dostopne ceste do velenjskega rudnika, kamor bi odvažali odvečni material, tako da je to zelo pomembna lokacija, je dejal Žavrlan. Druga lokacija je viadukt Škalsko jezero.
Eden najtežjih projektov
"Te lokacije imajo dobre transportne možnosti," je glede predlaganih lokacij povedal vodja projekta za izdelavo projektne dokumentacije za odsek Velenje‒Slovenj Gradec Dušan Ogrizek iz podjetja Lineal. Ob tem je poudaril, da je to eden najtežjih zgrajenih projektov v Sloveniji doslej.
Zaradi obsega dela pri projektiranju sodelujejo tudi strokovnjaki iz tujine, in sicer iz Hrvaške in BiH-a, projektiranje pa je razdeljeno med skupno 22 podjetij. Celotna pogodba za projektiranje odseka Velenje‒Slovenj Gradec je vredna dobrih 16 milijonov evrov, pri projektiranju pa sodeluje od 200 do 300 strokovnjakov.
S predstavljenim so zadovoljni
Medtem pristojni tudi že iščejo rešitve za čim hitrejše umeščanje v prostor hitre ceste severno od Slovenj Gradca, to je naprej do Dravograda in nato do Holmca.
Na Koroškem so s predstavljenim zadovoljni, mladinska iniciativa je možni protest zamrznila. Tudi velenjski podžupan Peter Dermol je po sestanku ocenil, da je bil storjen korak v pravo smer in dodal, da vse čaka veliko dela, tudi občine. O tem velenjska občina vseskozi opozarja, da Velenju tretja razvojna os na odseku Velenje‒Slovenj Grade ničesar ne pomeni, če ne bo nadaljevanja proti avtocestnemu križu. V Slovenj Gradcu pa medtem vztrajajo, da se hkrati z gradnjo tretje razvojne osi začenja tudi gradnja južne mestne obvoznice, ki se bo priključila na traso tretje razvojne osi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje