Cilj je, da bi izvajalec gradnjo načrtovanih treh testnih polj v skupni dolžini približno 1,6 kilometra začel prihodnje leto, je pojasnil Marjan Koler iz Darsa. Vrednost projekta je 609.738 evrov z DDV-jem.
Tudi obnova dela hitre ceste
Na začetku prihodnjega leta se bo nadaljevala tudi obnova dotrajanega vozišča vipavske hitre ceste. To bo obnavljala novogoriška družba Kolektor CPG v sodelovanju s CPK Koper, saj je na javni razpis prispela le njena ponudba. Vrednost del znaša skoraj 12,4 milijona evrov.
"Postopek oddaje javnega naročila je bil pravnomočno končan, pogodba med Darsom in izvajalcem je bila sklenjena sredi novembra. Načrtovano je, da bo izvajalec začel obnovitvena dela takoj, ko bodo ugodne vremenske razmere oz. najpozneje po koncu zimske službe na naših cestah, to je sredi marca 2018," je povedal Koler.
Del hitre ceste med Ajdovščino in Selom je bil obnovljen poleti, ostala dva dotrajana dela pa bosta na vrsti na začetku prihodnjega leta. Obnovili bodo skoraj osem kilometrov vozišča. Gledano iz smeri Vipave se bo obnova začela približno dva kilometra pred priključkom Ajdovščina in bo potekala do stika, kjer se je končala letošnja obnova.
Precej tovornega prometa
V okviru teh del bodo med drugim obnovili tudi dotrajano vozišče priključka Ajdovščina, na mostovih in podvozih bodo poleg asfalta zamenjali hidroizolacijo, na viaduktu Lijak pa dilatacije. Izvedeni bodo tudi drugi ukrepi za večjo prometno varnost, saj bodo razširjene in podaljšane obstoječe odstavne niše, smerni vozišči pa bodo ločili z betonsko varovalno ograjo, ki omogoča višjo raven varovanja.
Vipavska hitra cesta ni izrazito prometno obremenjena, ima pa razmeroma veliko tovornega prometa, so še pojasnili na Darsu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje