Zgodba glede lokacije nadvoza novega avtocestnega odseka Draženci-Gruškovje (ki ga bodo začeli graditi prihodnje leto) nekatere občane Podlehnika razburja že dolgo. Dars je namreč v svoji projektni dokumentaciji predvidel gradnjo nadvoza v južnem delu vasi, s čimer pa se nekateri občani ne strinjajo. Zato so predlagali severnejšo rešitev, ki pa ni bila sprejeta v državni prostorski načrt. Zato je Dars potrdil južnejšo lokacijo, a je občini kljub vsemu v občinski prostorski načrt uspelo vnesti obe možnosti.
"Mi smo se potrudili in spravili novo lokacijo v občinski prostorski načrt (OPN), in to je vse, kar lahko naredimo. Res pa je, da smo zaradi postopkov sprejemanja OPN zamujali, a na to nismo imeli vpliva. In ta čas je Dars v projektno dokumentacijo uvrstil južnejšo varianto," ob tem pojasnjuje župan Podlehnika Marko Maučič.
Mnenja o prestavitvi lokacije pa so med občani Podlehnika deljena, o tem smo se lahko prepričali tudi na sinočnjem zboru občanov. "Nekaterim je vseeno, ali se bodo peljali nekaj sto metrov dlje, ker se bodo peljali enkrat na mesec, drugi pa se bodo vozili vsak dan. Ob tem pa je južnejša, Darsova varianta veliko nevarnejša za druge udeležence v cestnem prometu," je spremembo lokacije nadvoza zagovarjal Franc Hentak.
Na Darsu so predstavnikom občine sicer jasno povedali, da so spremembe mogoče le, če bo občina do zadnjega januarja odkupila potrebna zemljišča in zagotovila denar za spremembo projektne dokumentacije, kar pomeni, da bi morali zagotoviti približno 150 tisoč evrov. "Občina denarja za to nima, niti ni upravičena, da bi pri projektih, ki so že v teku, dajali denar za že izvedene zadeve," je vsakršno možnost občinskega financiranja sprememb zavrnil župan Maučič, ki kot edino možnost vidi rešitev, da bi se z Darsom začeli pogajati, da bi na svoje stroške spremenil lokacijo.
A za kaj takega bi morali občani prepričljivo podpreti novo lokacijo, kar pa se sinoči, tudi zaradi omembe visokih stroškov, ni zgodilo. Večinsko mnenje je namreč bilo, da naj nadvoz ostane, kjer je, denar naj pa se nameni za nujnejše projekte. "Imamo veliko cest, ki bi jih bilo treba sanirati in narediti nov asfalt. Tako da mislim, da je veliko bolje, da financiramo nekaj drugega kot nadvoz, ki nam na koncu ne bo nič prinesel," je obstoječo lokacijo nadvoza zagovarjal Tadej Drobnič.
Lokacija nadvoza torej za zdaj ostaja tam, kjer jo predvideva Dars, ob tem pa dodajmo, da je družba za avtoceste v torek že objavila razpis za gradnjo prvega dela manjkajoče podravske avtoceste. Rok za prijavo se bo iztekel 22. januarja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje