Delavci Marproma, ki upravlja žičniške naprave na Mariborskem Pohorju, so težave zaradi obrabe osi na baterijah enega izmed stebrov opazili pri redni servisni vožnji, o čemer so takoj obvestili vodstvo podjetja, tehnično operativo proizvajalca in pristojno inšpekcijsko službo. Obratovanje gondole pa na začetku aprila v skladu s predpisi do odprave napake ustavili.
Zaradi okvare so se skupaj z Leitnerjem odločili za popolno prenovo in pregled na žičniški napravi, kar je bilo sicer glede na servisna navodila predvideno šele v naslednjem letu, ko bi gondola dosegla 22.500 obratovalnih ur.
V mariborskem javnem podjetju Marprom, ki je upravljanje žičnic prevzelo po stečaju Športnega centra Pohorje, poudarjajo, da se njihovi delavci ves čas izobražujejo glede servisiranja naprave, ki od montaže naprave poteka po vseh navodilih in priporočilih proizvajalca.
"Tudi dela izvajamo pod nadzorom tehničnega osebja proizvajalca, saj napaka ne bi bila zaznana tako zgodaj, če redne komunikacije ne bi bilo," so še dodali v Marpromu, kjer o vseh dejavnostih sproti obveščajo tudi Mestno občino Maribor, ki jim je dodelila koncesijo za upravljanje. Sprva so stroške popravila ocenjevali na okoli 300 tisoč evrov, a se je izkazalo, da bodo ti dosti nižji, saj ne bodo presegli 100 tisoč evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje