Ponekod, kjer je bila prej cesta, je danes struga. Ponekod bo treba dati prostor vodi ali traso premakniti zaradi ogrožajočih plazov. O tem bodo odločali strokovnjaki. To pomeni novo umeščanje v prostor in druge postopke. Proces bo dolgotrajen.
A če so danes za vzdrževanje omrežja zadolženi koncesionarji, pa se bo gradnja novih oddajala na javnih razpisih. Državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Andrej Rajh poudarja: "Ne bomo dovolili, da bi se kdor koli na račun ujme mastil. Storili bomo vse, da ne bomo priča vojnemu dobičkarstvu."
Toda s sanacijo se bo mudilo, morda bodo projekti slabo pripravljeni in bodo gradbinci zahtevali tudi anekse. Kako preprečiti zlorabe? "Mi s cenami, ki so bile običajne pred poplavami, razpolagamo, in seveda se ne bomo pustili izsiljevati s cenami, ki od tega odstopajo," je odgovoril Rajh.
Torej odstopanj od veljavnih cen ne bo, ampak ali to pomeni enotne cene za izvajalce? "Govorite o regulaciji cen v gradbeništvu. Tudi o tem smo razmišljali, niso pa to preprosti ukrepi," je še pojasnil državni sekretar.
In sredstva? Vlada je sicer napovedala vsem ministrstvom krčenje prihodkov za 4 odstotke, a na ministrstvu za infrastrukturo pojasnjujejo, da noben projekt, ki se je začel ali ki ima zagotovljen evropski denar, ne bo prekinjen. Sredstva za sanacijo so ločena, krčenje pa bo lahko zadelo nekatere predvidene nove investicije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje