Tako kot se je med gradnjo predora Markovec zapletalo z zahtevki po dodatnih plačilih in pogodbenih aneksih ter s stečaji, tako še leto dni po odprtju avtocestnega odseka med Koprom in Izolo ni znano, koliko nas bo gradbeni projekt desetletja stal. Ob lanskem odprtju je Dars navajal številko 167 milijonov evrov, a je poudarjal, da številka še ni dokončna.
Tudi leto dni po odprtju celotna naložba v gradnjo hitre ceste in predora ni končana. V Darsu razlagajo, da je tako zaradi obsega postopkov, povezanih s stečaji podjetij, ki so sodelovala pri gradnji. Več informacij o tem, kjer se zatika, niso želeli podati.
Bolj izčrpen je bil stečajni upravitelj celjske podružnice avstrijskega podjetja Alpine Bau, ki je razglasilo stečaj pred tremi leti, tik pred koncem del pod Markovim hribom. Boštjan Pavec pravi, da od Darsa v štirih tožbah zahtevajo skoraj 4 milijone evrov. Sodišče jim je v enem primeru dalo prav. Če bo sodba pravnomočna, si obetajo tudi zamudne obresti.
Dars medtem toži Alpine Bau v stečaju za skoraj 10 milijonov evrov. Že prej je prejel dobrih šest milijonov iz naslova bančne garancije. V Alpine Bau pravijo, da Dars kljub številnim pozivom, naj naredi končni obračun, tega ni storil. Tudi računi zaradi poškodb, ki so med gradnjo nastale nad predorom, še niso čisti. Odškodnine je Dars plačal vsem, ki so se strinjali z ocenjeno višino. V primerih, ko se oškodovanci niso strinjali s cenitvijo, postopki še niso končani.
V tem času je sicer odprt tudi razpis, s katerim družba za avtoceste išče podjetje za analizo uvedbe lokalnih vinjet pri nas. Pobudo za to so dale prav občine Slovenske Istre po odprtju predora Markovec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje