Na Darsu so v zvezi z omenjeno cesto pojasnili, da trenutno vse stoji, saj je vlada že leta 2012 zaradi izdelave dodatnih preverjanj ustavila pripravo državnega prostorskega načrta (DPN) na odseku Ptuj-Markovci. Zaradi številnih vmesnih sprememb morajo, preden pripravijo DPN, tako ponovno preveriti upravičenost omenjene ceste.
Sicer pa po njihovem mnenju niti odseka Markovci-Gorišnica ni mogoče začeti graditi, dokler ne bo znana prostorska umestitev povezave odseka Ptuj-Markovci. In dokler ta odsek ne bo zgrajen, tudi cesta od Markovcev do Gorišnice in naprej do Ormoža ne bo zgrajena, so še dodali na Darsu.
Milijoni evrov in niti ena zasajena lopata
Največ, kar 6,8 milijona evrov je bilo do zdaj vloženih v odsek med Gorišnico in Ormožem, kjer sta bila za izvajalca že izbrana Vegrad in Primorje. A po stečaju obeh podjetij, ki del nista niti začela, so morali na Darsu odstopiti od pogodb.
Še dodatnih 2,6 milijona evrov je država vložila v projekte, zemljišča in arheološke raziskave na trasi med Markovci in Gorišnico, a je ta odsek odvisen od poteka odseka med Ptujem in Markovci. Tam pa trasa še ni izbrana.
Ormožani bodo cesto zahtevali s peticijo
Omenjena cestna povezava je najpomembnejša za ormoško območje. Župan Ormoža Alojz Sok se tako čudi, da se odgovornim ne zdi smiselno nadaljevati projekta, za katerega so porabili že več milijonov evrov.
"Gre za projekt, ki bi se lahko začel izvajati takoj. Čeprav se je po vstopu Hrvaške v EU promet povečal, pa na pristojnem ministrstvu zdaj trdijo, da je treba narediti nove študije o rešitvah, kar so tudi zapisali v strategijo razvoja prometa, ki jo pripravljajo," je povedal Sok. Zaradi zavlačevanja države so se zato odločili začeti zbirati podpise pod peticijo, s katero zahtevajo takojšen začetek gradnje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje