To je dokaz, da so bili ti o vsem premalo seznanjeni. Vendar tudi tokrat na vsa vprašanja niso dobili konkretnih odgovorov.
V vabilu na nocojšnjo predstavitev obnove mesta so na občini Krško zapisali, da je zdaj, ko so obnovitvena dela v polnem razmahu, šele pravi čas, da krajanom predstavijo, kako bo potekala obnova dela Ceste krških žrtev, Dalmatinove ulice in Zatona. Na predstavitvi so poleg projektantov in predstavnikov krške občine sodelovali tudi predstavniki Zavoda za kulturno dediščino RS in glavnega izvajalca del, podjetja Kostak. Glavni poudarek pa naj bi bil dan časovnemu poteku in vsebini različnih etap obnove ter prometni ureditvi, ki bo vzpostavljena v času gradnje.
A prav o terminih izvajanja del in cestnih zaporah tokrat niso mogli dati konkretnih podatkov. So pa predstavniki Kostaka obljubili, da bodo okvirni terminski načrt pripravili že čez teden dni in ga dostavili vsem stanovalcem, lastnikom in najemnikom lokalov ter drugim zainteresiranim.
Krajani so ob predstavitvi izrekli nekaj pomislekov in pripomb o obnovi in arheoloških izkopavanjih in raziskavah. Spraševali so se tudi, kaj vse bodo obnavljali, saj so del infrastrukture obnovili že pred leti. Tako sta bila po besedah Staneta Dvorška obnovljena kanalizacijsko omrežje in javna razsvetljava ter napeljana kabelska infrastruktura. Spraševali so se tudi, kako bo poslej z dostopi do stavb, dostavo blaga, odvozom smeti, pa tudi, kaj bo v primeru jedrske ali kakšne druge nesreče.
Nadomestil za izpad prometa ni predvidenih, ostajajo tudi električni kabli
Predstavljen je bil projekt obnove, s katerim se povsod gradi meteorna kanalizacija in obnavlja preostala infrastruktura. Rafael Jurečič je ob tem povedal, da naj bi poslej meteorno vodo zbirali sredi ulic in tako preprečili, da bi ta onesnaževala pročelja zgradb in zalivala kleti. Podjetje Infra pa naj bi z gradnjo protipoplavnega zidu poskrbelo za poplavno varnost mesta. Ob tem bi zgradili tudi dvonivojsko parkirišče, saj bo z novo ureditvijo parkirišč v samem centru mesta nekoliko manj. Prestavili pa bi tudi del magistralne ceste v Zatonu in tako pridobili nove parkirne in zelene površine.
Največ vprašanj je bilo seveda, koliko časa bodo dela trajala in koliko časa bodo ceste zaprte. Prvi del obnove od Hočevarjevega trga do gostilne Murko naj bi bil po zagotovilih izvajalca del zaključen že konec avgusta, saj arheologi s svojim delom še niso končali. Potem bi postopno urejali drugi del CKŽ do kavarne Zvezda, kasneje še tretjega – Dalmatinovo ulico. Istočasno naj bi dela potekala tudi na izgradnji poplavnega zidu in na prestavitvi ceste v Zatonu. Termini so seveda zgolj okvirni, saj se zaradi arheoloških odkritij dela lahko zavlečejo.
Podjetniki so opozarjali, da bodo imeli zaradi obnove zagotovo izpad prometa, vendar investitor ni predvidel, da bi jim to na kakšen način nadomestil. Prav tako v projektu ni predvideno, da bi električne žice, ki kazijo podobo mesta, zdaj prestavili v zemljo, saj bi to morala financirat vzdrževalec tega omrežja – Elektro Celje. Tam naj ne bi imeli denarja za ta projekt, zato se mnogi bojijo, da bodo Krško čez nekaj let ponovno prekopavali, da bi v zemljo položili električne kable. Bodo pa napeljali optične kable za širokopasovne povezave.
Za MMC Goran Rovan
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje