Po pregledu odseka na progi med Črnotičami in Hrastovljami, tam, kjer pogosto gori, so se odločili, da prve protipožarne ukrepe izvedejo v vasi Podpeč.
Z nanašanjem brizganega betona na spodnji del pobočij smo začeli 400 metrov pred vasjo, končali pa bomo 460 metrov za vasjo. Iskre in žareči delci, ki lahko odletijo izpod koles vlakov, bodo padli na beton in v odvodne jarke in ne bodo povzročali požarov, je pojasnil Igor Baša, iz podjetja Železnica Infrastruktura.
Za brizganje do desetcentimetrske plasti betona so se odločili prvič. Gre za trajno rešitev, a beton bi lahko, če bi bilo treba, tudi odstranili. Od ministrstva za infrastrukturo so za te prve ukrepe dobili 100 tisoč evrov. Kritičnih točk ob progi pod občutljivim kraškim robom pa je še več.
Računamo, da bomo po novem letu, ko bo sprejet nov proračun, naredili vsaj še enkrat takšno količino, kot jo bomo izvedli do konca novembra, je dodal.
Kot pravijo v železnicah, so za to metodo dosegli soglasje z lokalno skupnostjo in tudi z gasilci. Oboji pa poudarjajo, da to nikakor ne sme biti edini protipožarni ukrep, ki ga morajo izpeljati Slovenske železnice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje