Magna mora po pogodbi z državo za prvo fazo naložbe v hoški lakirnici, ki je stala 150 milijonov evrov, do novembra 2022 zaposliti okoli 400 ljudi. Foto: BoBo
Magna mora po pogodbi z državo za prvo fazo naložbe v hoški lakirnici, ki je stala 150 milijonov evrov, do novembra 2022 zaposliti okoli 400 ljudi. Foto: BoBo

V graški Magni že od 18. maja poleg terenskega vozila Mercedes serije G izdelujejo tudi BMW serije 5 in dva modela znamke Jaguar, a naj bi za zdaj neuradno imeli minorna naročila, zato po poročanju Večera ni pričakovati, da bi kmalu zagnali hoško lakirnico. Večini od 202 zaposlenih so podaljšali čakanje na delo doma do 30. junija. V Magni še vedno ne komentirajo gospodarskih ukrepov slovenske vlade, pa tudi tega ne, kdaj bi lahko ponovno zagnali tekoče trakove v občini Hoče - Slivnica.

Kdaj bo lakirnica v Hočah ponovno v polnem pogonu, za zdaj ni znano. Foto: BoBo
Kdaj bo lakirnica v Hočah ponovno v polnem pogonu, za zdaj ni znano. Foto: BoBo

Po informacijah Večera so maja v Arsu po dveh letih od oddaje vloge Magne Steyr začeli obravnavati vlogo za drugo fazo tovarne v občini Hoče - Slivnica, ki predvideva gradnjo proizvodnih hal za izdelavo do 100.000 vozil na leto in zaposlitev do tisoč delavcev. "Vloga je v formalnem pregledu, zato še ne moremo napovedati, kdaj bo sprejeta odločitev," so odgovorili iz Arsa.

Magna Steyr je podružnica kanadske avtomobilske multinacionalke Magna in njen edini del, ki v celoti sestavlja vozila. Od lani njena proizvodnja poteka tudi v lakirnici v Hočah, a je zaradi novega koronavirusa sredi marca letos začasno obstala. Magna mora po pogodbi z državo za prvo fazo naložbe v hoško lakirnico, ki je stala 150 milijonov evrov, do novembra 2022 zaposliti okoli 400 ljudi, za upravičenost do nekaj več kot 18 milijonov evrov državne spodbude pa bi morala v desetih letih, torej do leta 2027, zaposliti tisoč ljudi.