Filmska tržnica se bo vzporedno z marčevskim dogodkom odvila virtualno, za junij pa v Berlinu načrtujejo izvedbo festivala v živo, na kateri bo prisotno tudi občinstvo.
"V odgovor na čas, v katerem živimo, smo sklenili festival razdeliti na dva različna, a med seboj povezana dogodka; na ta način bomo izpolnili poslanstvo Berlinala," je za revijo Variety pojasnil Umetniški vodja festivala Carlo Chatrian. "Marca se bodo (na spletu) zbrali predstavniki filmske industrije ter podprli in osvetlili naš izbor filmov. Poleti bomo, 70 let po začetku festivala, dobili nov začetek: občinstvo se bo lahko v kinih na prostem poklonilo filmarjem in njihovim ekipam. To bo priložnost, da bodo videli različne sekcije festivala, si ogledali kandidate iz mednarodnega tekmovalnega sporeda ter proslavili z dobitniki medvedov v veselem vzdušju."
Računajo na kina na prostem
Izvršna direktorica Mariette Rissenbeek je sicer omenila "veliko željo", da bi se ljudje srečali osebno, a obenem poudarila, da "trenutne okoliščine ne omogočajo februarske izvedbe festivala v živo".
"Pomembno je, da filmski industriji trg ponudimo še v prvi četrtini leta. S spremembo festivalskega formata bomo v letu 2021 zaščitili zdravje vseh gostov in podprli ponoven zagon filmske industrije. S poletno prireditvijo bi radi berlinalskemu občinstvu ponudili dolgo pričakovano izkušnjo doživljanja filma in kulture v skupnosti."
Država bo finančno priskočila na pomoč
Proračun festivala za leto 2021 še ni dokončno potrjen, je pa ministrstvo za kulturo že napovedalo dodatno podporo za festival; financiral jo bo program za pomoč kulturi Neustart Kultur.
Aprila bi bilo še prezgodaj
Berlinale 2021 bi se po prvotnih načrtih moral odvijati med 11. in 21. februarjem, a je bilo treba zaradi ponovnega porasta števila okužb v Nemčiji te napovedi spremeniti. Vodstvo festivala se je nato pogovarjalo o tem, da bi festival v živo organizirali v aprilu, a se vlada, ki je večinski financer prireditve, ni hotela zavezati k sodelovanju v obdobju, ko se položaj v zvezi z epidemijo morda še ne bo izboljšal.
Letos je proračun Berlinala znašal 27,2 milijona evrov; festivala se je udeležilo več kot 18 tisoč predstavnikov filmske industrije iz 132 držav ter skoraj 3500 novinarjev. Filme so predvajali na 40 filmskih platnih, samo s prodajo vstopnic pa zaslužili pol milijona evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje