Slovenska turistična organizacija pri promociji Slovenije kot turistične destinacije sodeluje z najuspešnejšimi slovenskimi športniki, kot sta denimo košarkar Luka Dončić in kolesarski as Primož Roglič. Zdaj se ambasadorjem pridružuje še Pogačar, je pojasnila direktorica STO-ja Maja Pak: "Na STO-ju smo prepričani, da lahko Slovenijo kot destinacijo aktivnega oddiha uspešno promoviramo s pomočjo naših športnikov, ki z uspehi, entuziazmom in srčnostjo navdušujejo milijone ljudi po svetu."
Športniki pripomorejo k dvigu ugleda in prepoznavnosti Slovenije, predstavljajo njene lepote in možnosti za aktivni oddih. "Z njihovo pomočjo učinkoviteje delimo vrednote znamke I Feel Slovenia – od ljubezni do narave do dejavnosti v naravi, odgovornosti do ohranjanja okolja in tako naprej," je dejala Pakova.
Pogačar je na današnji spletni novinarski konferenci v uvodu povedal: "Slogan I feel Slovenia mi je že od malih nog zelo všeč, je res posrečen. Vedno, ko vidim transparente in plakate, ki ga vsebujejo, pa naj bo to na dirki ali zgolj na sprehodu, se spomnim na domovino. Imamo lepo državo in prav je, da jo spoznajo tudi drugi." Dodal je: "Sodelovanje s STO-jem je takoj padlo na plodna tla, saj rad pripomorem k temu, da ves svet prepozna našo državo kot turistično destinacijo za aktivni oddih. Veseli me, da lahko tudi sam prispevam kamenček v ta mozaik, da ljudem povem in pokažem, kako lepa je pravzaprav Slovenija."
Pogačar bo v okviru sodelovanja s STO-jem predstavljal Slovenijo kot zeleno, raznoliko turistično destinacijo, odlično za aktivni oddih, za priprave športnikov in za izvedbo vrhunskih športnih dogodkov. Slovenijo in znamko I Feel Slovenia bo predstavljal na svojih kanalih in družbenih omrežjih ter na kanalih STO-ja, sledilcem bo razkrival najljubše kotičke Slovenije, ozaveščal o pomenu varovanja narave in podobno.
V okviru sodelovanja bo nastalo več fotografij in videov na različnih krajih in ob različnih doživetjih, navzoč bo tudi na najpomembnejših poslovnih dogodkih STO-ja, navijačem pa bodo v posebnih promocijskih projektih tudi delili majice I Feel Slovenia, je pojasnila Pakova. Direktorica STO-ja je ob tem poudarila, da so ena od zelo pomembnih ciljnih skupin te promocije prav kolesarji, tako rekreativni kolesarji in družine kot ekstremni in adrenalinski navdušenci.
Kolesarjenje je postalo eden vodilnih slovenskih turističnih produktov v naravi, je poudaril Marko Lenarčič iz združenja Aktivna Slovenija. Med konkretnimi dejavnostmi združenja v smeri krepitve tega produkta je izpostavil povezovanje slovenskih kolesarskih poti z evropsko mrežo in prizadevanja za do kolesarjev prijaznejšo zakonodajo na področju vožnje v naravnem okolju.
Pakova je poudarila še, da so na STO-ju že v zadnjih letih zaznavali vse večje povpraševanje turistov po dejavnostih v naravi, pandemija covida-19 pa je temu dala še večji pomen. Aktivne počitnice in športni turizem bodo zato v letih 2022 in 2023 tudi osrednja tema promocijskih dejavnosti STO-ja – v trenutnem dveletnem obdobju je to gastronomija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje