V Revozu še niso potrdili, da naj bi bili uspešni s kandidaturo za proizvodnjo prenovljene različice cenovno dostopnejšega električnega twinga. Vendar je to ob robu delovnega sestanka z vodstvom ministrstva za obrambo potrdil premier Robert Golob, ki opravlja tudi funkcijo ministra za obrambo. Projekt se je pripravljal skoraj leto dni, je povedal Golob: "Rad bi se zahvalil tudi politiki v Franciji za njihovo splošno usmeritev, da bodo tovarne električnih avtomobilov locirali v Evropi, in ne zunaj nje."
To je namreč Revozovi lokaciji v Novem mestu po njegovih besedah na široko odprlo vrata, da je lahko kandidirala za projekt. "Sem lahko samo zadovoljen in ponosen, da je Slovenija premagala vse druge evropske lokacije," je dejal.
V Renaultu so koncept novega modela električnega twinga predstavili konec lanskega leta, in kot je pred časom poročal Reuters, naj bi proizvodnja stekla leta 2026. Naložbo naj bi podprla tudi slovenska država, pri čemer pa ni znano, s kolikšnimi sredstvi in pod kakšnimi pogoji, pa je konec prejšnjega tedna poročal Forbes Slovenija. Prav tako še niso znani vrednost naložbe in druge podrobnosti projekta.
Lani so v Revozu dobili 822,5 milijona evrov prihodkov od prodaje, medtem ko jih je bilo predlani za 933,3 milijona evrov. Čisti dobiček se je ob tem podvojil s 4,7 milijona evrov na 9,4 milijona evrov. Odkar so junija končali proizvodnjo starega modela twinga in električnega twinga, v novomeški tovarni sestavljajo le še clio 5.
Memorandum o soglasju bodo podpisali v sredo dopoldne. "Po več kot 50 letih proizvodnje Renaultovih vozil v tovarni v Novem mestu je zdaj čas za novo smer," so ob tem zapisali v Revozu. Na slovesnosti bodo navzoči tudi Golob, minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han, podpredsednik za industrijsko področje znamke Renault Herbert Steiner in predsednik uprave Revoza Jože Bele.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje