
Povezovanje sodelavcev, kolegov in poslovnih partnerjev izven delovnega okolja krepi odnose, povezuje in tke pristne vezi, pripomore k boljšemu sodelovanju in pripadnosti. Če pa se to zgodi še v veličastnem slogu velike Dirke po Franciji in v športnem ter sproščenem duhu, potem je to format kolesarske preizkušnje, ki je letos ne gre zamuditi.
Preizkušnja Merkur zavarovalnica poslovna etapa zasleduje ključne cilje za krepitev ekipnega duha, saj zagotavlja izkušnjo legendarne dirke na ravni profesionalnih kolesarjev, a hkrati spodbuja primarne vrednote kolesarstva kot oblike rekreativnega športa: ekipni duh, kolegialnost, načela poštene igre, družabnost, aktiven slog in pustolovski pridih.
Poslovna etapa v okviru festivala L'Etape Slovenia bo potekala v soboto, 6. 9. 2025, s startom in ciljem v Kranju v neposredni bližini osrednjega prizorišča na Slovenskem trgu. Ekipo sestavljata dva kolesarja, ki morata ciljno črto prečkati skupaj, saj spodbujamo, da si vseskozi pomagata, sodelujeta, si zagotavljata menjavo zavetrja, a se hkrati znata prepustiti kolesarskim užitkom in kot del karavane začutita pustolovski duh.

Preizkušnja v dolžini 34 km s pretežno ravninskim profilom proge bo potekala po za ostali promet zaprtih cestah v spremstvu policije, za varnost in red pa bodo skrbeli reditelji in ostalo osebje. Slikovita trasa vodi iz Kranja v smeri Nakla proti Križam pri Tržiču in se skozi Golnik vrača v Kranj. Število ekip posameznega podjetja ni omejeno, kot tudi ni omejitev glede vrste kolesa.
Merkur zavarovalnica poslovna etapa poteka v sklopu L'Etape Slovenia by Tour de France, ki bo letos že četrto zaporedno leto v Kranju 6. in 7. 9. 2025. Ambasador prireditve je kolesarski virtuoz Matej Mohorič, ki vsako leto udeležence razveseljuje s svojo prisotnostjo na dogodku.
Sobotne kolesarske preizkušnje so namenjene vsem kolesarskim navdušencem, od najmlajših, ki se bodo pomerili na poganjalcih, družinske vožnje, do kronometra v Jelenov klanec in premierne izvedbe ekipne poslovne etape. Nedeljski preizkušnji na 80 km in 150 km pa rekreativnim cestnim kolesarjem omogočata okusiti avtentičnost dirke Tour de France v stilu profesionalnih kolesarjev, saj potekajo tudi boji za kultne majice. Prijave na nedeljsko preizkušnjo se hitro polnijo, zato je število mest po ugodnejši ceni omejeno.
Vabljena podjetja, organizacije in vsi, ki skrbite za dobrobit vaših zaposlenih, da jim zagotovite legendarno izkušnjo v duhu Tour de France. Omogočite jim prijavo na poslovno etapo in krepite timski duh – ključ do boljše storilnosti, večjega zadovoljstva in motivacije.
https://slovenia.letapeseries.com/blog/race/premierno-merkur-zavarovalnica-poslovna-etapa-l-etape-slovenia
