Raziskave kažejo, da začne učinkovitost komunikacije v skupini ali podjetju padati, ko je v njej udeleženih 5 ali več uporabnikov. A takrat na sceno stopi tehnologija, ki olajša danes vseprisotno digitalno komunikacijo in jo naredi bolj pregledno ter urejeno. E-pošta, dokumentni sistemi, spletne klepetalnice, portalne rešitve, sistemi za upravljanje odnosov s strankami in številne druge poslovne programske rešitve so danes orodja, na katera stavijo podjetja pri upravljanju svoje komunikacije – znotraj in navzven. V primeru, ko zgoraj opisana orodja niso med seboj tesno povezana (in roko na srce – pogosto niso), pa kompleksnost komunikacije v pisarniškem ali poslovnem okolju raste, njena učinkovitost pa pada.
Spoznajte Simpoffice
S temi izzivi se je soočalo tudi mlado slovensko podjetje in se odločilo ustvariti boljšo rešitev. SimpOffice je popolnoma zanesljiva, varna in enostavna aplikacija, s pomočjo katere bo konec težav z izgubljanjem pomembnih informacij v podjetju. Nudi enostavno in pregledno vodenje nalog ter projektov (samodejni opomniki denimo opozarjajo na nedokončane ali pretečene naloge), boljšo komunikacijo med zaposlenimi, učinkovit dokumentni sistem in urejen arhiv elektronske pošte. Namizna aplikacija, ki je plod dela slovenske ekipe, je odlična alternativa klasični pisarni in komunikaciji preko elektronske pošte, za piko na i pa še pregledna in intuitivna. Delo z njo hitro osvojijo tako mlajši kot starejši zaposleni. Z uporabo SimpOffice, poslovno okolje na enem mestu pridobi možnosti enostavne komunikacije med sodelavci, shranjevanja in urejanja dokumentov ter dostopa do skupne e-pošte. Prepričajte se, kako lahko z aplikacijo SimpOffice ustvarite bolj funkcionalno delovno okolje, na račun prihrankov pa si vsak dan privoščite dodatno skodelico kave s sodelavci.