Pogovarjali smo se s strokovnjaki za umetno inteligenco iz RSA, AXA, NN, QBE in Generali, da bi dobili nekaj nasvetov o tem, kako povečati inteligentno avtomatizacijo.
Prejeli boste strategije za takojšnje izvajanje, vključno z naslednjim:
- Načrt inteligentne avtomatizacije: Kako preiti od uporabe robotske avtomatizacije za ponavljajoče se procese do razvoja načrta za način in območje širjenja v inteligentno avtomatizacijo v različnih procesih.
- Razvoj avtomatizacije procesov: Preučite ukrepe, ki jih lahko sprejmete za prehod od osnovne robotike do inteligentne interakcije in uresničite potencial avtomatizacije v celotnem podjetju.
- Nasveti, kako razviti inteligentni model avtomatizacije, ki temelji na podatkih, s praktično uporabo strukturiranih in nestrukturiranih podatkov za prehod na kognitivno avtomatizacijo.
Tukaj lahko dobite celotni informativni dokument!
Poslušajte ekskluzivne vpoglede in resnične zgodbe o avtomatizaciji:
- Steve Tait, Directeur de l’automatisation des réclamations, RSA
- Christophe Castan, Directeur de l’intelligence artificielle et de la transformation numérique, AXA
- Scott Jacobs, Chef de l’excellence opérationnelle, QBE
- Roger Lewis, Directeur de la souscription, NN Group
- Alessandra Chiuderi, Directrice de l’analyse des données clients, Generali
Ne zamudite tega postopnega vodnika!