Namen meta opisa je, da uporabniku predstavi, kaj se nahaja na strani in kako je vsebina povezana z njegovim iskanjem. Včasih pa lahko Google prepiše vaš meta opis, da bo bolje usklajen z njihovim razumevanjem namena strani.

Kakšna je optimalna dolžina meta opisa?

Čeprav se priporočila glede dolžine meta opisov spreminjajo skupaj z razvojem iskalnikov, trenutno velja, da naj bo dolžina meta opisa med 50 in 160 znaki (vključno z razmaki) oziroma do 680 slikovnih pik.

Pomembno je, da je meta opis ustrezen in se ujema z vsebino strani ter ciljanimi ključnimi besedami.

Meta opis ne le povzame vsebine strani, temveč vpliva tudi na stopnjo klikov (CTR), saj v iskalnih rezultatih izpostavi relevantne ključne besede, kar lahko posredno vpliva na uvrstitve v iskalniku.

Foto: Web Center
Foto: Web Center

Za vsako stran, ki jo je mogoče indeksirati, je pomembno, da imate edinstven meta opis.

Uporaba istega meta opisa na več straneh lahko pripelje do tega, da iskalniki te strani zaznajo kot podvojene, kar negativno vpliva na njihovo vidnost v iskalnih rezultatih.

Kako izgleda meta opis v Googlu?

Meta opis se prikaže kot del vašega iskalnega rezultata, neposredno pod povezavo do strani in modro oznako naslova.

Foto: Web Center
Foto: Web Center

Dobro oblikovan meta opis lahko pritegne uporabnike iskalnikov, saj jim ponudi relevantne informacije, kar vpliva na stopnjo klikov in posredno izboljša SEO učinkovitost strani.

Meta opisi se poleg iskalnih rezultatov pogosto prikažejo tudi pri deljenju povezav na družbenih omrežjih. Meta opisi iskalnikom nudijo jedrnat pregled vsebine strani, kar pripomore k natančnemu indeksiranju in povečuje vidnost v iskalnih rezultatih.

Google priporoča, da za vsako stran napišete unikatne meta opise, ki natančno povzamejo vsebino strani. Prvi korak je, da pišete edinstvene meta opise za vsako stran. Pomembno je, da opis odraža vsebino strani, zato se prepričajte, da bo uporabnik po kliku na rezultat našel to, kar išče.

Če ustvarjate večje število meta opisov, pazite, da ne bodo preveč enolični. Google pravi, da je meta opis pomemben marketinški element, zato izkoristite priložnost, da prepričate uporabnike, zakaj naj kliknejo na vašo stran.

Zelo pomembno je, da pri pisanju meta opisov upoštevate, kaj prikazujejo konkurenti za enake ključne besede, da se lahko izpostavite in se ločite od drugih.

Česa naj se izogibam pri pisanju meta opisov?

Pri pisanju meta opisov se morate izogibati nekaterim napakam. Prva napaka je uporaba le niza ključnih besed, saj to ni dovolj za ustvarjanje privlačnega meta opisa.

Prav tako ne pišite o stvareh, ki niso dejansko prisotne na strani, saj to lahko zmede uporabnike in zmanjša verjetnost klikov.

Pomembno je, da se izogibate tudi napihnjenim trditvam, kot so "najboljši na svetu", saj to lahko povzroči, da vaša stran izgleda neprofesionalno in nezaupanja vredno.

Meta opisi naj ne bodo prekratki, saj bodo v iskalnih rezultatih videti nedokončano.

Prav tako preverite, kako vaši meta opisi izgledajo v iskalnih rezultatih, saj lahko Google skrajša predolge opise, kar lahko povzroči nenavadne formulacije.

Potrebujete pomoč pri optimizaciji spletne strani?

V podjetju Web Center z optimizacijo spletnih strani, pomagamo podjetjem doseči višje pozicije v iskalnikih in povečati njihovo spletno prepoznavnost.

Uspešno smo izvedli optimizacijo za različna podjetja, pri čemer skrbno izbiramo ključne besede, da ustrezajo specifičnim potrebam naših strank.

Foto: Web Center
Foto: Web Center

Za podjetje Zamba smo izvedli optimizacijo spletne strani za ključno besedo kastracija mačka forum. Kastracija mačka je kirurški poseg, s katerim odstranimo spolne žleze. Z našim delom smo zagotovili, da so informacije o tem pomembnem postopku postale dostopne širši spletni skupnosti.

Za podjetje Vital, ki ponuja različne tečaje za zdravje in dobro počutje, smo izvedli optimizacijo za ključno besedo tečaj masaže. S tem smo pripomogli k večji prepoznavnosti podjetja med tistimi, ki iščejo tečaje masaže za osebno ali profesionalno izpopolnjevanje.

Za podjetje Avtotehna VIS, ki se ukvarja s prodajo rabljenih vozil, smo izvedli optimizacijo spletne strani za ključno besedo prodaja rabljenih vozil. Njihova obsežna ponudba rabljenih vozil različnih blagovnih znamk je s povečano prepoznavnostjo omogočila, da se Avtotehna VIS še bolj uveljavi na trgu prodaje rabljenih vozil.

Za podjetje Feelrooty, ki se ukvarja s prodajo alternativ kavi, smo izvedli optimizacijo za ključno besedo nadomestek kave. MagicRooty je popolna izbira za vse, ki iščejo naravno alternativo kavi. Z optimizacijo vsebine in spletne strani smo uspeli pritegniti več uporabnikov, ki so zainteresirani za nadomestke kave.

Za podjetje Mjob, ki ponuja priložnosti za mlade iskalce zaposlitve, smo izvedli optimizacijo za ključno besedo posao za omladince. Z optimizacijo smo izboljšali vidnost podjetja med mladimi, ki iščejo priložnosti za delo.

V podjetju Web Center smo strokovnjaki na področju optimizacije za iskalnike, kar vključuje pisanje kakovostnih SEO člankov in optimizacijo slik, ki pripomorejo k večji prepoznavnosti podjetij in njihovih izdelkov. Izvajamo on site optimizacijo, ki izboljšuje uporabniško izkušnjo in optimizacijo vsebine, ter tehnično optimizacijo, s katero zagotavljamo hitro nalaganje strani, pravilno indeksacijo in tehnično brezhibnost.

Nudimo tudi celovite storitve za optimizacijo spletnih trgovin, kar podjetjem omogoča večjo konkurenčnost, boljšo vidnost v iskalnikih in večjo prodajno uspešnost.

Foto: Web Center
Foto: Web Center

Potrebujete pomoč pri SEO optimizaciji? Stopite v stik z nami!

Za brezplačno analizo vašega obstoječega stanja stopite v stik z nami na info@web-center.si ali na 041-201-730.