Zato je skupaj s Hrvaško turistično organizacijo in Hrvaškim olimpijskim komitejem leta 2018 začela izvajati projekt Hrvaška - velika športna država.
Projekt je namenjen predvsem predstavitvi Republike Hrvaške v svetu kot športne in turistične destinacije. To pomeni postopno in sistematično odpiranje novih možnosti za intenzivnejšo uporabo športne in nastanitvene infrastrukture ter drugih virov za profesionalne in rekreativne športnike vseh starosti, organizacijo športnih turnirjev, prireditev in drugih programov. Glavni cilj projekta Hrvaška - velika športna dežela je sistematično in trajno mobilizirati ustvarjalno energijo vseh dejavnikov, ki sodelujejo pri razvoju športa in turizma v vseh delih Hrvaške, da bi ustvarili in ponudili inovativen izdelek, namenjen mednarodnemu športnemu trgu.
Pomemben napredek pri izvajanju projekta je bil dosežen v letu 2019, ko je bila vzpostavljena uradna spletna stran projekta s hrvaško in angleško različico, spletne strani družbenih medijev in sistem za pošiljanje novic. Po obdobju pandemije leta 2021 je bilo razvito ločeno spletno mesto, namenjeno športnemu in zdravstvenemu turizmu. Tako so bile vse pomembne informacije zbrane in objavljene na enem mestu, komercialna ponudba pa je bila konsolidirana in predstavljena trgu z razvojem posebne blagovne znamke Health Republic.
Letos je bil poudarek na promociji in prepoznavnosti projekta ter obveščanju športne in splošne javnosti o projektni ideji ter doseženih ciljih in rezultatih. Za namene prepoznavnosti projekta so bile izvedene PR dejavnosti na mednarodnih in nacionalnih spletnih portalih ter v tiskanih medijih. Za krepitev zavedanja o dejavnostih in blagovni znamki je bilo z izvajanjem celostnih spletnih kampanj izvedeno načrtovano povečanje prometa na spletnih straneh in dosega na družbenih omrežjih. Prav tako so bile pripravljene vsebine, ki sporočajo ključne dejavnike projekta, zlasti uspehe hrvaških športnikov, in objavljene na spletnih straneh Facebook in Instagram. Poleg omenjenih dejavnosti je bila celotna vsebina uradnega spletnega portala dodatno prevedena v nemški in italijanski jezik, s čimer je bil zagotovljen doseg veliko širšega občinstva po vsem svetu.
Leta 2022 je bil projekt predstavljen na vseh pomembnih športnih dogodkih, ki se jih je udeležil Uniline. Organizirani so bili sestanki s svetovnimi in evropskimi športnimi zvezami ter številnimi domačimi in tujimi športnimi zvezami ter številnimi tujimi klubi.
Zaradi pomembnosti ohranjanja kontinuitete in možnosti obdelave specifičnih trgov, tj. tržnih segmentov, povezanih s promocijo športnega potenciala Hrvaške, prodajo paketov športnih in turističnih storitev ter organizacijo športnih tekmovanj, je Uniline projekt predstavil na številnih najpomembnejših turističnih sejmih v Evropi in regiji. Vzpostavljeni so bili stiki z različnimi partnerji ter potekali pogovori o izvedenih dejavnostih in novih projektih za prihodnje leto.