Najem virtualne pisarne le za nekaj deset evrov mesečno prinaša rešitev. Uredite si poslovni naslov in sedež družbe na lokaciji ponudnika storitve in si zagotovite še druge storitve v paketu.
Virtualna pisarna nudi rešitve za podjetnike
Če ste že ustanovili svoje podjetje, potem veste, da ste morali pred pričetkom opravljanja dejavnosti registrirati sedež družbe na določenem naslovu. Odločitev o lokaciji poslovnega naslova pomembno vpliva na dolgoročno poslovanje podjetja, saj s seboj prinaša številne posledice.
Najem virtualne pisarne na hiter in eleganten način rešuje obveznosti, ki jih imate z registracijo sedeža družbe. Storitev pa je še posebej optimalna in stroškovno učinkovita v naslednjih primerih.
Delo od doma
Verjetno nimate potrebe po klasičnem poslovnem prostoru, če delate od doma. Vseeno pa potrebujete poslovni naslov podjetja, pri čemer morda ni najboljša rešitev, če sedež registrirate kar na domačem naslovu. Storitev virtualne pisarne zelo pogosto uporabljajo tisti, ki imajo priglašeno storitveno dejavnost, kot so na primer programerji, prevajalci, oblikovalci spletnih strani, ter vsi drugi, ki svoje delo lahko opravljajo samostojno.
Visoki stroški najemnin za poslovne prostore
Mnoga podjetja si ne morejo privoščiti nakupa poslovnega prostora ali pa ne zmorejo plačevati dragih najemnin, še posebej, če se prostori nahajajo v središčih mest. Na začetku lahko tudi nimate še razdelanega načrta o tem, kako boste organizirali prodajo in poslovanje, a na drugi strani potrebujete poslovni naslov. Virtualna pisarna znižuje stroške poslovanja, saj delo lahko opravljate doma, sedež podjetja pa imate na drugem naslovu.
Težave z uporabnim dovoljenjem
Ob registraciji sedeža podjetja je potrebno pridobiti tudi uporabno dovoljenje oziroma soglasje za opravljanje dejavnosti, ki je vezano na specifično dejavnost vašega podjetja. V primeru, da želite registrirati sedež podjetja na domačem naslovu ter živite v večstanovanjski stavbi, boste morali pridobiti soglasja od lastnikov stanovanj, kar pa lahko ustvari dodatne težave.
Obiskovanje poslovnih partnerjev na domu
Če ne želite mešati zasebnega in poslovnega življenja z registracijo poslovnega naslova na domačem naslovu, tedaj virtualna pisarna nudi idealno rešitev. Poslovni naslov je namreč zaveden tudi v vseh javnih bazah podatkov o podjetju. Informacije o poslovnem naslovu so dostopne tudi vašim kupcem in poslovnim partnerjem. Z najemom virtualne pisarne boste pridobili poslovni naslov, ki bo odražal profesionalnost, prav tako pa vas poslovni partnerji in kupci ne bodo obiskovali na domu.
Registracija sedeža podjetja že v enem dnevu
Podjetje MP poslovne storitve d.o.o. poskrbi za izvedbo celotnega postopka registracije sedeža podjetja oziroma spremembe sedeža že v manj kot enem dnevu od prejetega povpraševanja. Storitev je primerna za vse, ki že imate odprto podjetje, ali pa družbo šele ustanavljate.
Vi se lahko povsem osredotočite na svoje delo, MP strokovnjaki pa bodo poskrbeli tudi za pridobitev soglasja glede registracije dejavnosti, kar vključuje ureditev dokumentacije glede uporabnega dovoljenja, davčne blagajne in drugo. Prednost je v tem, da MP deluje tudi kot VEM točka, zato bodo zelo hitro izvedli prenos sedeža v poslovnem registru.
Sedež podjetja na dostopni lokaciji
Z najemom virtualne pisarne boste svoj poslovni naslov in sedež podjetja prenesli na naslov, kjer se nahaja MP virtualna pisarna in kjer deluje tudi MP coworking na Kunaverjevi ulici 9 v Ljubljani, v predelu Šiške. Dostopna lokacija se nahaja blizu obvoznice, ima pa tudi brezplačno parkirišče, zato ne boste porabili veliko časa za prevzem pošte ali, če se boste odločili za najem coworking pisarne.
Prejemanje poslovne pošte na drugem naslovu
V ceno osnovnega paketa za najem virtualne pisarne so zajete tudi druge storitve, ki olajšujejo poslovanje in vas razbremenjujejo skrbi. Zaposleni v MP poslovnih prostorih sprejemajo navadno in priporočeno pošto za vaše podjetje ter vas o dospelosti pošte redno obveščajo. V ceno pa je zajeto tudi skeniranje pošte.
V naprednem paketu je na voljo tudi storitev digitalizacije vse prispele pošte, kar pomeni, da zaposleni skenirajo vse dokumente in jih v elektronski obliki pošljejo v vaš računovodski servis. Gre za digitalizacijo računovodske dokumentacije, ki je primerna za vnos tudi v računovodski program Minimax. Po želji pa se lahko dogovorite tudi za mesečno pošiljanje vse prispele pošte na vaš domač naslov.
Najem sejne sobe in coworking pisarne
V naprednem paketu za najem virtualne pisarne je zajeta tudi možnost brezplačne uporabe sejne sobe enkrat na mesec. Sejna soba se nahaja na lokaciji MP poslovnih prostorov v Ljubljani, zato boste imeli možnost se sestati z vašimi poslovnimi partnerji v profesionalnem poslovnem okolju. Dogovorite se lahko tudi za najem coworking pisarne za občasno delo. Dobili boste svoj delovni kotiček, kjer boste lahko ustvarjali in razvijali poslovne ideje skupaj z drugimi podjetniki.
Zakaj MP virtualna pisarna?
Uigrana ekipa redno zaposlenih v podjetju MP skrbi za potrebe več kot 200 rednih strank, ki uporabljajo virtualno pisarno. Zanesljivost in odzivnost so njihove prednosti. V desetih letih poslovne poti pa je ekipa iz prakse nabrala že mnogo izkušenj, zato se posvečajo tudi izobraževanju in svetovalnim storitvam za podjetnike.
V okviru najema virtualne pisarne in registracije poslovnega naslova vam nudijo brezplačno svetovanje o tem, kako celoten postopek izpeljati karseda hitro in cenovno ugodno. Če želite pridobiti več informacij ali pa si zagotoviti termin za svetovanje, pišite na elektronski naslov info@virtualnapisarna.si ali pa izpolnite obrazec za povpraševanje na spletni strani www.virtualnapisarna.si.