Peugeot 2008 je vse od predstavitve pred desetimi leti Peugeotova zgodba o uspehu. Vseskozi je eden najbolj zaželenih avtomobilov v Evropi in nič drugače ni v Sloveniji. To je avto, s katerim so pri Peugeotu drzno in všečno obliko nadgradili z naprednimi tehnologijami s področja udobja in varnosti, odličnimi voznimi lastnostmi, kakovostnimi vgrajenimi materiali in s prostorno kabino ter prtljažnikom. Najboljše pri tem pa je, da Peugeot 2008 ne predstavlja le sanje, ampak s ceno pod 20 tisočaki nagovarja najširše občinstvo. Nagovarja mlade, ki šele začenjajo svojo vozniško pot, upokojence, ki iščejo zanesljivo vozilo, ki jim bo s pomočjo najnovejših tehnologij z visokim in preglednim sedenjem še olajšalo vožnjo, jo naredilo varnejšo in bolj pregledno, kot tudi družine, ki iščejo dovolj velik avtomobil, da bodo v njem brez prilagajanja prevažali otroški voziček, skiroje in še kaj. Namenjen je tudi aktivnim posameznikov ali parom, ki vozilo potrebujejo za prevoz športnih rekvizitov ali kamp opreme, ter tistim kupcem vozil, ki od vozila preprosto zahtevajo nekaj več - na primer premijske materiale in tehnologije, ki v razredu kompaktnih križancev ni vedno samoumevna.
Umetnina na štirih kolesih
Nekaj več je bila pri Peugeotu 2008 vedno tudi oblika. Za to je zaslužen večkrat opevan "levji" dizajn, ki je nosilec številnih oblikovalskih nagrad. Prepoznate ga že na prvi pogled, saj motiv treh krempljev pri Peugeotu 2008 najdemo tudi na dnevnih LED diodah. Z njimi se ujemajo trije svetlobni moduli v vrhunskih žarometih, ki serijsko svetijo v LED tehnologiji in z belo svetlobo nočno vožnjo spremenijo v varno in udobno križarjenje po cesti. Novi Peugeot 2008 z močnim in izrazitim slogom spominja na umetnino, ki se ji je posvetil vrhunski kipar. Najbolj opazni na zunaj so visok pokrov motorja, poudarjene obrobe kolotekov, značilne za križance, velika kolesa - serijsko merijo 16-palcev (40,6 centimetra), poseben dizajn boka s črno streho in črnimi vzdolžnimi nosilci, zaščitni znak je nov logotip v obliki ščita, ki deluje brezčasno in poudarja premijsko plat vozila. Ne glede na izbiro opreme imajo vse različice sijajno črna vzvratna ogledala, ki so ogrevana in se zato v slabem vremenu ne bodo orosila, in so tudi električno zložljiva, tako, da ves čas veste, ali je vozilo odklenjeno ali zaklenjeno, pa tudi na parkiriščih se lahko izognete morebitnim poškodbam. Tudi parkirna tipala zadaj, ki zaznavajo predmete, ki jih izza volana sami težko vidite, so serijska in vas na morebitne ovire opozarjajo tako s piskanjem kot grafičnim prikazom na osrednjem zaslonu.
S Peugeotom 2008 pa boste dobro vidni in prepoznavni tudi ponoči. Grafika povezanih zadnjih luči, ki uporabljajo samo diode, vključno s funkcijami vzvratne in smerne vožnje, je drzna in hkrati prepoznavna že na daleč. Ponudba platišč se zgleduje po novem Peugeotu 408, kar pomeni ekscentrično geometrijsko zasnovo in vijake, prekrite z vstavkom z logotipom Peugeot, široka pa je tudi paleta barv.
Narekovalec trendov
Notranjost deluje vrhunsko, s pozornostjo tudi na najmanjših podrobnostih. Kabina je obložena s kakovostnimi materiali, ki smo jih vajeni pri dražjih vozilih, enako velja za nadstandardne sedeže, oblečene v posebno tkanino, v kabini lahko najdemo celo alcantaro in ambientalno osvetlitev. Izbirate lahko kar med osmimi barvami osvetlitve kabine, kar bo vzdušje med vožnjo ponoči dvignilo na novo raven. Ena glavnih lastnosti kabine Peugeota 2008 je zadnja generacija I-Cockpita z volanom manjših dimenzij, nad katerim je instrumentalna plošča z merilniki, ki omogočajo številne prilagoditve osebnim prioritetam večih uporabnikov. Peugeot I-Cockpit s serijskimi analognimi merilniki je mogoče nadgraditi z digitalnimi merilniki v 3D tehnologiji, ki niso inovacija le v razredu mestnih križancev, ampak predstavljajo naslednjo veliko stvar v avtomobilih in za katero so poskrbeli prav pri Peugeotu. Na ta način lahko še dodatno obogatite nabor podatkov, ki jih želite spremljati med vožnjo Peugeota 2008.
Pregleden in bogat s podatki je sredinski zaslon, ki v različici za manj kot 20 tisočakov ponuja že nadstandardno velik 10-palčni (25,4 centimetra) zaslon na dotik v visoki ločljivosti. Enako vrhunska je povezljivost. Del standardne opreme je sistem za prostoročno telefonijo (Bluetooth) kot tudi brezžična preslikava podatkov s telefona na zaslon vozila (funkcija Mirror Screen). Del serijske opreme je tudi učinkovita samodejna klimatska naprava ter avtomatski brisalci s senzorjem za dež.
Navdušuje tudi družine
Peugeot 2008 bo prepričal tudi tiste, ki želijo uporaben in velik prtljažnik. Oblikovan je tako, da brez težav vanj naložite otroški voziček ali kamp opremo. Ob enostavnem podiranju zadnje klopi, ki se v ravno dno priročno zloži v razmerju 1/2 proti 2/3 pa lahko prevažate celo kolesa. Še ena od posebnosti prtljažnega dela je, da ima uporabno dvonivojsko dno. Kot tak brez težav zadostuje tudi potrebam štiričlanske družine.
Peugeot 2008 je narekovalec trendov tudi na področju sistemov za pomoč vozniku. Najnovejša ponudba asistenčnih sistemov lahko vključuje najbolj sodobne kamere z visoko ločljivostjo, ki ponujajo tudi 360-stopinjski pogled na okolico. Zaviranje v sili prepoznava pešce in kolesarje tako podnevi kot ponoči, čitalnik prometnih znakov pa loči več znakov – na primer znake stop, prepovedano smer vožnje in prepovedano prehitevanje. Že serijska različica Peugeota 2008 pa prepoznava prometne znake z omejitvijo hitrosti in vas opozori na prehitro vožnjo, s tem pa vas lahko celo reši pred globo za prehitro vožnjo.
Moč izbire
Pri Peugeotu z modelom 2008 nadaljujejo s strategijo poimenovano »Moč izbire«. Prisegajo na možnost izbire različnih motorjev, bencinskega, dizelskega ali električnega oziroma hibridnega, pri čemer prav vsi modeli ponujajo enak dizajn, uporabnost in prostornost kabine ter prtljažnega dela.
Dizelski motor 1.5 BlueHDi (95 kW) v kombinaciji z vrhunskim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom še naprej dopolnjuje par bencinskih 3-valjnikov 1.2 PureTech z močjo 74 ali 95 kW. Močnejša različica je lahko povezana z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Oprijem prednjih koles še izboljšuje sistem GripControl z načini pesek, blato in sneg, kar pomeni, da ste lahko za volanom bolj samozavestni tudi pri vožnji izven asfalta. Vrh ponudbe predstavlja močno izboljšana električna različica e-2008. Ta je dobila novo 54 kWh baterijo in posodobljeno elektroniko, zato je doseg iz 344 kilometrov povečan na 406 kilometrov. Tudi motor je pri električni različici pridobil moč in ima zdaj na zalogi 115 kW (156 KM).
Pri električni ponudbi je na voljo z nivojem Active in Allure s ceno pod 35 tisoče evri kar omogoča pridobitev subvencije Eko sklada v višini 6.500 evrov.
Pri slovenskem uvozniku za vozila Peugeot so delo Peugeotovih oblikovalcev in inženirjev še nadgradili z atraktivno ceno, ki pomeni največ za vloženi denar v tem segmentu. Novi Peugeot 2008 (active 1.2 Pure Tech 100) je lahko vaš že za 19.990 evrov, oziroma 18.990 evrov v primeru financiranja. Da bo odločitev še lažja pri Peugeotu omogočajo financiranje s fiksno obrestno mero, ob nakupu pa vam za zgolj en evro še kasko zavarujejo Peugeota 2008. Za dodatno brezskrbno vožnjo skrbi še petletno jamstvo.