Če za nakazilo denarja drugim uporabnikom uporabljate mobilno banko, preverite, kako vam lahko uporaba Flika poenostavi vaše finančne transakcije.
Flik je rešitev, ki omogoča nakazovanje denarja med uporabniki različnih bank in deluje ves dan, vse dni v letu – 24/7/365. To pomeni, da lahko nakazilo izvedete tudi, ko so banke že zaprte – pozno popoldne, zvečer, med vikendi in prazniki. Zagotovo se vam je v mislih utrnila vsaj ena situacija iz preteklosti, ko bi vam tak način nakazovanja denarja prišel prav. Kajne?
Flik se poveže z vašim bančnim računom
Na trgu obstaja cel kup finančnih aplikacij, ki omogočajo enostavno pošiljanje denarja med uporabniki, a vsaka takšna rešitev pomeni nov bančni račun ali pa vsaj novo kreditno (ali debetno) kartico. A ne Flik! Ta se poveže kar z vašim obstoječim bančnim računom, kar vam bo prihranilo cel kup papirologije. Med drugim vam računa ne bo potrebno prijavljati na FURS, kot je to potrebno pri drugih domačih rešitvah in rešitvah iz tujine.
Denar nakažite brez vpisovanja številke bančnega računa
Da izpolnite klasični plačilni nalog, potrebujete kar nekaj podatkov prejemnika, Flik pa je pošiljanje denarja drugim uporabnikom popolnoma poenostavil. Vse, kar potrebujete za nakazilo je prejemnikova telefonska številka (ali e-mail). Poleg tega, da lahko denar pošljete, lahko nekomu pošljete tudi zahtevek za plačilo in ga tako opomnite, da vam mora vrniti denar.
Svoj Flik račun ustvarite brez obiska banke
Za aktivacijo potrebujete samo pametni telefon, svojo davčno številko in številko bančne kartice. Če ste stranka Gorenjske banke, SKB, Sberbank, Addiko Bank, BKS Bank, Deželne banke Slovenije, LON ali Primorske hranilnice Vipava, prenesite mobilno aplikacijo Flik Pay. Aplikacija bo kmalu na voljo tudi strankam UniCredit Bank.
Stranke preostalih bank, lahko do Flik storitev dostopate znotraj svojih mobilnih bank oz. mobilnih denarnic:
- NLB - NLB Pay,
- Nova KBM - mDenarnic@,
- Intesa Sanpaolo Bank - mobilna banka,
- Delavska hranilnica - DH Denarnik,
- Sparkasse - Sparkasse M.Stik