Da bi jim olajšali dostop do ladje, jo je vlačilec privlekel na razdaljo štirih milj od istrske obale. Ladja ne bo mogla zapustiti hrvaških voda, dokler ne bo popolnoma očiščena in dokler ne bosta rešeni vprašanji odškodnine in stroškov reševanja. Šele takrat bo lastnik lahko odpeljal ladjo v izbrano pristanišče, verjetno v Trst.
Nevarnosti ekološkega onesnaženja morja ni več, po podatkih meritev pa ni onesnaženo niti ozračje nad južno Istro, je sporočila hrvaška televizija.
Kdo je ravnal prav in kdo napačno?
Medtem ko se turška ladja še ni povsem ohladila, se na Hrvaškem že prepirajo o tem, kdo je ravnal prav in kdo ne. Jadranski pomorski servis na Reki je obtožil županijski operativni center za ekološke nesreče na morju, da se je prepozno odzval na nesrečo, saj je vlačilce proti goreči ladji poslal šele sedem ur po tem, ko je ladja začela goreti. Na hrvaškem ministrstvu za morje, promet in infrastrukturo pa zanikajo, da bi bila pri reševanju turške ladje storjena kakršna koli napaka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje