Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Luka Koper bo imela letos nekaj več kot 39 milijonov evrov čistega dobička, kar je 3 odstotke več od načrtov. V primerjavi z lanskim letom so pretovorili nekoliko manj tovora - to je 23 milijonov ton. Za prihodnje leto so napovedi uprave ravno obratne: pričakujejo rast pretovora in upad dobička. Konec leta bo v družbi 30 odstotkov več zaposlenih, močno so poskočili stroški dela. Kako bo koprsko pristanišče odgovorilo na vse večjo konkurenco sosednjih? Kako bodo do leta 2026, ko naj bi bil zgrajen drugi tir, poskrbeli, da bo takrat dovolj tovora? In zakaj so v strateški načrt umestili tretji pomol? Tudi o tem smo se pogovarjali s predsednikom uprave Dimitrijem Zadelom, ki je na čelu Luke dve leti. V pogovoru, ki ga je pripravila Tjaša Škamperle, sta se najprej dotaknila globalnih tem. Koprsko pristanišče sta namreč konec tedna večkrat omenila slovenski in kitajski zunanji minister.
444 epizod
Radio je zaradi svoje narave prvi, ki lahko objavi novico. Zato bo kot medij vedno aktualen. Aktualno je oddaja, v kateri se novinarji z gosti poglobijo v ozadja dogajanja in novic. Je čas, ko prvo informacijo dopolnimo z dodatnim vedenjem, mnenji, komentarji. Dogajanje v svetu, Sloveniji, Kopru ali v Bovcu, "aktualno" si ne postavlja meja.
Luka Koper bo imela letos nekaj več kot 39 milijonov evrov čistega dobička, kar je 3 odstotke več od načrtov. V primerjavi z lanskim letom so pretovorili nekoliko manj tovora - to je 23 milijonov ton. Za prihodnje leto so napovedi uprave ravno obratne: pričakujejo rast pretovora in upad dobička. Konec leta bo v družbi 30 odstotkov več zaposlenih, močno so poskočili stroški dela. Kako bo koprsko pristanišče odgovorilo na vse večjo konkurenco sosednjih? Kako bodo do leta 2026, ko naj bi bil zgrajen drugi tir, poskrbeli, da bo takrat dovolj tovora? In zakaj so v strateški načrt umestili tretji pomol? Tudi o tem smo se pogovarjali s predsednikom uprave Dimitrijem Zadelom, ki je na čelu Luke dve leti. V pogovoru, ki ga je pripravila Tjaša Škamperle, sta se najprej dotaknila globalnih tem. Koprsko pristanišče sta namreč konec tedna večkrat omenila slovenski in kitajski zunanji minister.
Neveljaven email naslov