Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ko so se pojavili prvi avtomobili, so bili zanimivi predvsem zato, ker so to bila vozila, ki so se lahko sama premikala, so imela lastni pogon. Spreminjala se je tudi oblika, zunanjost, avtomobili so bili vse manj podobni kočijam. Ko je proizvodnja postala hitrejša, ko so se pojavili tekoči trakovi, je bilo treba prilagoditi tudi barvanje avtomobilov. Andrej Brglez nas bo spomnil, da je iz tistega časa zanimiv podatek, da je tudi pri barvanju avtomobilov imel veliko vlogo Henrry Ford. Znana je njegova izjava, da ljudje lahko kupijo kakršnega koli Forda, le da je črn. Šel je celo tako daleč, da je vsem, ki bi morda Forda pobarvali v kakšno drugo barvo kot črno, grozil, da jim ne bo več veljala garancija.
Izjemno pomemben je prvi vtis, ki ga avtomobil naredi na potencialnega kupca, in pri tem ima nedvomno veliko vlogo tudi barva.
Ko so se pojavili prvi avtomobili, so bili zanimivi predvsem zato, ker so to bila vozila, ki so se lahko sama premikala, so imela lastni pogon. Spreminjala se je tudi oblika, zunanjost, avtomobili so bili vse manj podobni kočijam. Ko je proizvodnja postala hitrejša, ko so se pojavili tekoči trakovi, je bilo treba prilagoditi tudi barvanje avtomobilov. Andrej Brglez nas bo spomnil, da je iz tistega časa zanimiv podatek, da je tudi pri barvanju avtomobilov imel veliko vlogo Henrry Ford. Znana je njegova izjava, da ljudje lahko kupijo kakršnega koli Forda, le da je črn. Šel je celo tako daleč, da je vsem, ki bi morda Forda pobarvali v kakšno drugo barvo kot črno, grozil, da jim ne bo več veljala garancija.
Danes je različnih barv in kombinacij na stotine, barve avtomobilov igrajo pomembno vlogo pri marketingu, saj je tisti prvi vtis, ki ga avto napravi na potencialnega kupca, izjemno pomemben.
Uporabniki volkswagnovega večnamenskega vozila caddy so zdaj pred resnim izzivom, da bi morda kupili novega. Skoraj decimeter je daljši od predhodnika, kar se seveda izdatno pozna tako v kabini, kjer se bo udobno počutilo pet potnikov, kot v prtljažniku, ki meri v dolžino 110 centimetrov in v širino skoraj 120. To pomeni, da če ga natrpamo do stropa, pogoltne dobrih 1200 litrov prtljage. Praktična je tudi asimetrično deljiva zadnja klop z možnostjo nastavitve naklona, ki jo lahko prekucnemo ali tudi odstranimo. Tako povečamo prostor za prtljago zadaj na dva metra dolžine in s tem prostornino tovornega prostora na 2,5 kubičnega metra.
Seveda je zdaj caddy v notranjosti osvojil mnogo tega, kar ponuja golf zadnje generacije, predvsem imamo v mislih digitalizacijo praktično vseh funkcij in nastavitev. Še vedno smo mnenja, da bi bilo z varnostnega vidika morda vseeno bolje, če bi na primer upravljanje radia, gretja in še česa lahko izvedli s premikanjem gumbov - dotikanje oznak na zaslonu s prsti le ukrade nekaj voznikove pozornosti. Skratka, znanje iz golfa so pri Volkswagnu prenesli tudi v caddya, ki je - spredaj s podobo osebnega avtomobila in zadaj še vedno s precej štirioglato in še vedno bolj "tovorno" podobo tako zdaj morda postal še manj tovorni dostavnik in še bolj družinski in udoben prevoznik potnikov - zadaj sedečim omogočajo lažji vstop in izstop tudi 70 centimetrov široka drsna vrata. Je pa seveda treba dodati, da je caddyjeva podoba modernejša in v duhu hišne usmeritve - tudi z zdaj že obveznimi LED svetili tako spredaj kot zadaj.
Morda bi kdo razmišljal tudi o malo zmogljivejšem pogonskem agregatu, a po drugi strani je dvolitrski 90 kilovatni dizel povsem ustrezen, poraba je v povprečju pod sedem litrov. Za dodatek k ležernosti in ugodju med vožnjo poskrbi tudi zelo uglajen in odziven sedemstopenjski samodejni DSG. Vse je torej nekako tako kot mora biti, žal se to, kar dobro kaže tudi pri ceni – ta je za tak avtomobil več kot 33 tisočakov.
Segment B SUV predstavlja pri nas četrtino trga v Sloveniji in tja spada tudi oplova mokka, ki se je v teh dneh pripeljala k nam. Gre za drugo generacijo, ki je že na pogled čisto drugačna od prejšnje. Avtomobil je krajši za 12 centimetrov, sicer pa skladno in atraktivno oblikovan, v notranjosti prostoren in kvalitetno izdelan. Večina funkcij je seveda digitaliziranih, nekaj stikal je na srečo še vedno fizičnih. Pogonski agregati so znani PSA-jevi, 1,2 litrski bencinski 74 ali 96 kilovatni, pa dizelski 81 kilovatni, možen je tudi osem stopenjski samodejni menjalnik. Moka pa je lahko tudi električna, e-motor je 100 kilovatni, baterija zadostuje za doseg blizu 300 kilometrov. Najcenejša mokka stane 19 tisočakov, električna najmanj 33.500 – brez upoštevanja subvencije. Letos naj bi pri nas prodali 600 vozil, 7 odstotkov bo električnih.
Pri Seatu so izdatno osvežili modela ibiza in arona. Ibiza – v 37 letih v petih generacijah skoraj 6 milijonov vozil, tako je ibiza najuspešnejši seatov model. V notranjosti seveda prevladuje digitalni dizajn, zunaj so opazna LED svetila spredaj in zadaj, v obeh vozilih je nekaj novih asistenčnih sistemov. Arona je na pogled nekoliko robustnejša. Na voljo je tudi motor na stisnjen zemeljski plin, menjalniki ročni ali samodejni DSG.
Novi volkswagnov električni ID.4., ki je pred kratkim na preizkusu Euro NCAP prejel vseh pet zvezdic, je postal Svetovni avto leta 2021. V izboru sodeluje 90 mednarodnih avtomobilističnih novinarjev iz 24 držav, ki glasujejo za najboljše novosti na svetovnem trgu. VW bo v prihodnjih dneh predstavil tudi novi vrhunski športni model z oznako ID.4 GTX iz serije popolnoma električnih avtomobilov. V prihodnje bodo vsi najzmogljivejši modeli posamezne serije ID nosili to oznako.
Nov izgled je dobila Honda HR-V. Je nekoliko nižja, a obenem prostornejša, opremljena s široko paleto naprednih varnostnih tehnologij in pripomočkov za voznika. Za odzivno in učinkovito vožnjo skrbi hibridna tehnologija – dva zmogljiva električna motorja, ki sta povezana z 1.5 litrskim bencinskim motorjem. Novi HR-V e:HEV se pripelje k nam predvidoma v decembru.
Na današnji dan pred 60 leti je Citroen novinarjem predstavil vozilo AMI 6, najprej kot limuzino, še bolj pa je bila uspešna karavanska različica. S svojim nepozabnim navznoter nagnjenim zadnjim steklom in obliko karoserije, ki so jo poimenovali linija Z, je AMI 6 občutno zaznamoval 60. leta prejšnjega stoletja.
Ob koncu le še o Najboljših za volanom 2021. Polfinalna izbora naj bi se odvila 2. in 3. junija (najprej za dekleta, potem za fante). Tako bodo določili po deset najboljših za finalni nastop, ki bo 22. junija. Če bi se slučajno kaj zataknilo, pa se bo tekmovanje odvilo v začetku julija. Zgodilo se bo seveda v AMZS centru varne vožnje na Vranskem.
868 epizod
Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.
Ko so se pojavili prvi avtomobili, so bili zanimivi predvsem zato, ker so to bila vozila, ki so se lahko sama premikala, so imela lastni pogon. Spreminjala se je tudi oblika, zunanjost, avtomobili so bili vse manj podobni kočijam. Ko je proizvodnja postala hitrejša, ko so se pojavili tekoči trakovi, je bilo treba prilagoditi tudi barvanje avtomobilov. Andrej Brglez nas bo spomnil, da je iz tistega časa zanimiv podatek, da je tudi pri barvanju avtomobilov imel veliko vlogo Henrry Ford. Znana je njegova izjava, da ljudje lahko kupijo kakršnega koli Forda, le da je črn. Šel je celo tako daleč, da je vsem, ki bi morda Forda pobarvali v kakšno drugo barvo kot črno, grozil, da jim ne bo več veljala garancija.
Izjemno pomemben je prvi vtis, ki ga avtomobil naredi na potencialnega kupca, in pri tem ima nedvomno veliko vlogo tudi barva.
Ko so se pojavili prvi avtomobili, so bili zanimivi predvsem zato, ker so to bila vozila, ki so se lahko sama premikala, so imela lastni pogon. Spreminjala se je tudi oblika, zunanjost, avtomobili so bili vse manj podobni kočijam. Ko je proizvodnja postala hitrejša, ko so se pojavili tekoči trakovi, je bilo treba prilagoditi tudi barvanje avtomobilov. Andrej Brglez nas bo spomnil, da je iz tistega časa zanimiv podatek, da je tudi pri barvanju avtomobilov imel veliko vlogo Henrry Ford. Znana je njegova izjava, da ljudje lahko kupijo kakršnega koli Forda, le da je črn. Šel je celo tako daleč, da je vsem, ki bi morda Forda pobarvali v kakšno drugo barvo kot črno, grozil, da jim ne bo več veljala garancija.
Danes je različnih barv in kombinacij na stotine, barve avtomobilov igrajo pomembno vlogo pri marketingu, saj je tisti prvi vtis, ki ga avto napravi na potencialnega kupca, izjemno pomemben.
Uporabniki volkswagnovega večnamenskega vozila caddy so zdaj pred resnim izzivom, da bi morda kupili novega. Skoraj decimeter je daljši od predhodnika, kar se seveda izdatno pozna tako v kabini, kjer se bo udobno počutilo pet potnikov, kot v prtljažniku, ki meri v dolžino 110 centimetrov in v širino skoraj 120. To pomeni, da če ga natrpamo do stropa, pogoltne dobrih 1200 litrov prtljage. Praktična je tudi asimetrično deljiva zadnja klop z možnostjo nastavitve naklona, ki jo lahko prekucnemo ali tudi odstranimo. Tako povečamo prostor za prtljago zadaj na dva metra dolžine in s tem prostornino tovornega prostora na 2,5 kubičnega metra.
Seveda je zdaj caddy v notranjosti osvojil mnogo tega, kar ponuja golf zadnje generacije, predvsem imamo v mislih digitalizacijo praktično vseh funkcij in nastavitev. Še vedno smo mnenja, da bi bilo z varnostnega vidika morda vseeno bolje, če bi na primer upravljanje radia, gretja in še česa lahko izvedli s premikanjem gumbov - dotikanje oznak na zaslonu s prsti le ukrade nekaj voznikove pozornosti. Skratka, znanje iz golfa so pri Volkswagnu prenesli tudi v caddya, ki je - spredaj s podobo osebnega avtomobila in zadaj še vedno s precej štirioglato in še vedno bolj "tovorno" podobo tako zdaj morda postal še manj tovorni dostavnik in še bolj družinski in udoben prevoznik potnikov - zadaj sedečim omogočajo lažji vstop in izstop tudi 70 centimetrov široka drsna vrata. Je pa seveda treba dodati, da je caddyjeva podoba modernejša in v duhu hišne usmeritve - tudi z zdaj že obveznimi LED svetili tako spredaj kot zadaj.
Morda bi kdo razmišljal tudi o malo zmogljivejšem pogonskem agregatu, a po drugi strani je dvolitrski 90 kilovatni dizel povsem ustrezen, poraba je v povprečju pod sedem litrov. Za dodatek k ležernosti in ugodju med vožnjo poskrbi tudi zelo uglajen in odziven sedemstopenjski samodejni DSG. Vse je torej nekako tako kot mora biti, žal se to, kar dobro kaže tudi pri ceni – ta je za tak avtomobil več kot 33 tisočakov.
Segment B SUV predstavlja pri nas četrtino trga v Sloveniji in tja spada tudi oplova mokka, ki se je v teh dneh pripeljala k nam. Gre za drugo generacijo, ki je že na pogled čisto drugačna od prejšnje. Avtomobil je krajši za 12 centimetrov, sicer pa skladno in atraktivno oblikovan, v notranjosti prostoren in kvalitetno izdelan. Večina funkcij je seveda digitaliziranih, nekaj stikal je na srečo še vedno fizičnih. Pogonski agregati so znani PSA-jevi, 1,2 litrski bencinski 74 ali 96 kilovatni, pa dizelski 81 kilovatni, možen je tudi osem stopenjski samodejni menjalnik. Moka pa je lahko tudi električna, e-motor je 100 kilovatni, baterija zadostuje za doseg blizu 300 kilometrov. Najcenejša mokka stane 19 tisočakov, električna najmanj 33.500 – brez upoštevanja subvencije. Letos naj bi pri nas prodali 600 vozil, 7 odstotkov bo električnih.
Pri Seatu so izdatno osvežili modela ibiza in arona. Ibiza – v 37 letih v petih generacijah skoraj 6 milijonov vozil, tako je ibiza najuspešnejši seatov model. V notranjosti seveda prevladuje digitalni dizajn, zunaj so opazna LED svetila spredaj in zadaj, v obeh vozilih je nekaj novih asistenčnih sistemov. Arona je na pogled nekoliko robustnejša. Na voljo je tudi motor na stisnjen zemeljski plin, menjalniki ročni ali samodejni DSG.
Novi volkswagnov električni ID.4., ki je pred kratkim na preizkusu Euro NCAP prejel vseh pet zvezdic, je postal Svetovni avto leta 2021. V izboru sodeluje 90 mednarodnih avtomobilističnih novinarjev iz 24 držav, ki glasujejo za najboljše novosti na svetovnem trgu. VW bo v prihodnjih dneh predstavil tudi novi vrhunski športni model z oznako ID.4 GTX iz serije popolnoma električnih avtomobilov. V prihodnje bodo vsi najzmogljivejši modeli posamezne serije ID nosili to oznako.
Nov izgled je dobila Honda HR-V. Je nekoliko nižja, a obenem prostornejša, opremljena s široko paleto naprednih varnostnih tehnologij in pripomočkov za voznika. Za odzivno in učinkovito vožnjo skrbi hibridna tehnologija – dva zmogljiva električna motorja, ki sta povezana z 1.5 litrskim bencinskim motorjem. Novi HR-V e:HEV se pripelje k nam predvidoma v decembru.
Na današnji dan pred 60 leti je Citroen novinarjem predstavil vozilo AMI 6, najprej kot limuzino, še bolj pa je bila uspešna karavanska različica. S svojim nepozabnim navznoter nagnjenim zadnjim steklom in obliko karoserije, ki so jo poimenovali linija Z, je AMI 6 občutno zaznamoval 60. leta prejšnjega stoletja.
Ob koncu le še o Najboljših za volanom 2021. Polfinalna izbora naj bi se odvila 2. in 3. junija (najprej za dekleta, potem za fante). Tako bodo določili po deset najboljših za finalni nastop, ki bo 22. junija. Če bi se slučajno kaj zataknilo, pa se bo tekmovanje odvilo v začetku julija. Zgodilo se bo seveda v AMZS centru varne vožnje na Vranskem.
Tokrat bomo "servirali" nekaj poudarkov iz zadnjega testa zimskih pnevmatik, pri katerem je sodelovala tudi naša AMZS. Čeprav so pnevmatike vedno kvalitetnejše, pa se na trgu še vedno pojavljajo tudi take, ki ne zadostijo varnostnim normativom. Med 28 testiranimi so bile štiri take, ki jih AMZS ne priporoča za uporabo. Razlika je vidna na mokri podlagi, kjer se dobra pnevmatika že zaustavi, nekvalitetna pa se na isti točki še vedno pelje s hitrostjo skoraj 30 km/h. Zapeljali bomo dva Forda iz skupine dostavnikov: transit je pravi dostavnik, tourneo custom pa lahko pelje osem potnikov in tudi precej prtljage.
Kar zadeva avtomobilsko industrijo, ta z velikimi koraki v zadnjih letih lovi električno prihodnost. Je pa res, da se je prodaja električnih vozil v zadnjih mesecih malce ustavila. Verjamemo pa, da imajo predvsem Kitajci na tem področju še kakšnega aduta v rokavu in bodo v električno prihodnost še odločno pospeševali. Za Kitajsko se zdi, da nas bo osvojila z avtomobili, ki so vedno bolj konkurenčni.
Svetovna avtomobilistična organizacija FIA je v teh dneh zaznamovala 120 let od nastanka. Danes združuje 243 članic iz 147 držav, ki skušajo v njenem okviru poenotiti različne nacionalne avtomobilske organizacije in spodbujati tako avtomobilske športe kot tudi mobilnost kot tako. FIA deluje na dveh ločenih, a enakopravnih stebrih. Eden je Svetovni svet za avtomotošport, drugi pa Svetovni svet za mobilnost.
Tudi pri nas ni malo tistih, ki se dobro počutijo predvsem v velikih, visokih in zmogljivih avtomobilih, čeprav jih na evropskih tleh še zdaleč ni toliko kot recimo v Združenih državah. Ne glede na to, ali je želja po takšnih avtomobilih odraz realnih potreb ali dobro usmerjenega marketinškega ustvarjanja želja po njih, imajo tovrstni avtomobili nekaj posebnosti, žal tudi smrtno nevarnih. Poskusi so namreč pokazali, da voznik s svojega mesta ne more videti otrok, ki so pred sprednjo masko – v enem od poskusov so jih pred avto posedli kar sedemnajst, ne da bi bili v voznikovem vidnem polju. Tudi višina in mesto, na katero je v avtomobilu nameščen motor, močno povečata verjetnost za hude poškodbe pešcev, slabša preglednost izza volana pa povečuje število poškodovanih kolesarjev in motoristov.
Evropske volitve so blizu, zato ob tem morda pogosteje razmišljamo, kako blizu nam je pravzaprav dogajanje v organih, ki vodijo Evropo. S čim se ukvarjajo, kakšen vpliv imajo naši predstavniki, poslanci, kakšen glas imajo? Andrej Brglez, ki je tudi član Sveta FIA za mobilnost in turizem, enega od najpomembnejših teles mednarodne avtomobilistične zveze FIA, pravi, da so v Evropi, kar zadeva mobilnost, nujno potrebne spremembe. Vprašanj je po njegovih besedah ogromno, odgovorov pa malo.
Taktni vozni red je že dolgo poznan v številnih evropskih državah, pomeni pa redne odhode vlakov in avtobusov v določenih intervalih.
Kako hitro se lahko ustavi voznik e-skiroja, če mu nekaj nenadoma prekriža pot. Pri Zavarovalnici Triglav se zdaj lahko pohvalijo z novo pridobitvijo, in sicer s simulatorjem vožnje z električnim skirojem, ki voznikom lahko pokaže, kako hitro se je mogoče ustaviti, kakšna je zavorna pot. Prve izkušnje so zanimive in zgovorne, namreč ni jih malo, ki se uštejejo in začnejo prepozno zavirati in pač trčijo v oviro, ki je lahko marsikaj ali marsikdo. O novi pridobitvi in izkušnjah na simulatorju bomo govorili z vodjo projektov za varno mobilnost pri omenjeni zavarovalnici Ano Cergolj Kebler in strokovnim sodelavcem oddaje Andrejem Brglezom.
O kitajskem avtomobilskem trgu in prodoru kitajskih avtomobilov tudi k nam se zadnje čase veliko govori. Lani je na naše ceste zapeljalo okrog 1100 avtomobilov s Kitajske, letos jih bo gotovo več. Kako je poslovati s Kitajci, kako oni gledajo na naš trg in kako poskušajo s svojimi izdelki prodreti v svet?
Pri nas so avtomobilski saloni praktično preživeti, povsem drugače pa je na Kitajskem. Tam je avtomobilski val neverjetno velik, praktično čez noč je nastalo preko sto avtomobilskih znamk, proizvodne številke gredo v milijone. Da so avtomobili na pohodu, dokazuje tudi nedavni avtomobilski salon v Pekingu, ki si ga je v desetih dneh ogledalo skoraj 900 tisoč obiskovalcev, videli pa so kar 117 svetovnih premier in 278 električnih in plug-in hibridnih vozil.
Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.
Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.
Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.
Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?
Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.
Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.
Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.
Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.
Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.
Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.
Kako zanesljivi so avtomobili, ki jih vozimo? Izpostavljamo rezultate mednarodne raziskave o zadovoljstvu z avtomobili. Lani spomladi in poleti je potekala v več evropskih državah, tudi v Sloveniji, skupno pa je v njej sodelovalo več kot 30.000 potrošnikov za približno toliko avtomobilov.
Neveljaven email naslov