Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Zakaj se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki?
Udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost opozarjajo, da se zaradi razslojevanja v času izobraževanja krepijo razlike med dostopnostjo različnih gimnazij, srednjih šol in univerz, kar vpliva na izbiro poklica. O skrbeh za poklicno prihodnost po epidemiji, ki izhajajo tudi iz neenake dostopnosti šolanja, razmišljajo Filip Demšar, Iva Čurković in Jon Lampej.
Udeleženke in udeleženci 32. Otroškega parlamenta opozarjajo na razslojevanje med izobraževanjem, ki lahko vpliva na izbiro in pot do poklica
Udeleženke in udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost so v Državnem zboru debatirali o poklicni prihodnosti. Poglobili so se v pričakovanja in skrbi poklicne prihodnosti, razmišljali o karieri doma in v tujini ter o vplivu covida-19 na izbiro poklica. Zakaj pa se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki?
"Mislim, da nimajo vsi enakih pogojev za izbiro poklica. Rad bi opozoril na socialne razlike. Odvisno je, če imaš doma spodbudno okolje za šolanje, kar se definitivno pozna." - Filip Demšar, udeleženec Otroškega parlamenta
558 epizod
Botrstvo v Sloveniji je projekt, namenjen izboljšanju kakovosti življenja otrok in mladostnikov, ki živijo v Sloveniji. Je način pomoči otrokom in mladostnikom, ki so zaradi hude materialne, socialne, zdravstvene ali družinske stiske ogroženi, prikrajšani in socialno izločeni.
Zakaj se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki?
Udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost opozarjajo, da se zaradi razslojevanja v času izobraževanja krepijo razlike med dostopnostjo različnih gimnazij, srednjih šol in univerz, kar vpliva na izbiro poklica. O skrbeh za poklicno prihodnost po epidemiji, ki izhajajo tudi iz neenake dostopnosti šolanja, razmišljajo Filip Demšar, Iva Čurković in Jon Lampej.
Udeleženke in udeleženci 32. Otroškega parlamenta opozarjajo na razslojevanje med izobraževanjem, ki lahko vpliva na izbiro in pot do poklica
Udeleženke in udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost so v Državnem zboru debatirali o poklicni prihodnosti. Poglobili so se v pričakovanja in skrbi poklicne prihodnosti, razmišljali o karieri doma in v tujini ter o vplivu covida-19 na izbiro poklica. Zakaj pa se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki?
"Mislim, da nimajo vsi enakih pogojev za izbiro poklica. Rad bi opozoril na socialne razlike. Odvisno je, če imaš doma spodbudno okolje za šolanje, kar se definitivno pozna." - Filip Demšar, udeleženec Otroškega parlamenta
Neveljaven email naslov