Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
09.05.2022 11 min

Nekateri učenci nikoli več ne bodo dosegali ravni znanja kot pred epidemijo

Ker so iz šol pred nekaj tedni izginile še maske kot zadnji vizualni opomniki na epidemične ukrepe, se zdi, da je konec tudi posledic prilagajanja šolskega procesa v zadnjih dveh letih. A predvsem pri otrocih z učnimi težavami ali posebnimi potrebami, so posledice še zmeraj velike. V zadnjih tednih šolskega leta, ko je ocenjevanje še posebej intenzivno, je na stiske otrok znova vredno spomniti. Gostja: Specialna pedagoginja na OŠ Jožeta Moškriča v Ljubljani Martina Opaka Lešnjak.

Luknjasto znanje, negotovost, skrhani odnosi doma in v šoli ter slaba dostopnost do zunanje strokovne pomoči povečujejo stiske otrok.

Ker so iz šol pred nekaj tedni izginile še maske kot zadnji vizualni opomniki na epidemične ukrepe, se zdi, da je konec tudi posledic prilagajanja šolskega procesa v zadnjih dveh letih. A predvsem pri otrocih z učnimi težavami ali posebnimi potrebami, so posledice še zmeraj velike. V zadnjih tednih šolskega leta, ko je ocenjevanje še posebej intenzivno, je na stiske otrok znova vredno spomniti.

"Čakalne vrste v zunanjih ustanovah, ki se ukvarjajo s stvarmi, za katere smo na šoli že premalo usposobljeni, so bile že pred epidemijo dolge. Zdaj so se pa tako podaljšale, da skoraj več ne moremo računati na njih."

 

Sogovornica izpostavlja tudi problematičen način organizacije in delovanja ministrstva med in po epidemiji: "To, da ministrstvo ves čas razlaga, kako vse poteka v redu, je kar malo omalovažujoče, tako do ljudi, ki delajo na šoli, še bolj pa do otrok." 

 

 


Botrstvo

558 epizod


Botrstvo v Sloveniji je projekt, namenjen izboljšanju kakovosti življenja otrok in mladostnikov, ki živijo v Sloveniji. Je način pomoči otrokom in mladostnikom, ki so zaradi hude materialne, socialne, zdravstvene ali družinske stiske ogroženi, prikrajšani in socialno izločeni.

09.05.2022 11 min

Nekateri učenci nikoli več ne bodo dosegali ravni znanja kot pred epidemijo

Ker so iz šol pred nekaj tedni izginile še maske kot zadnji vizualni opomniki na epidemične ukrepe, se zdi, da je konec tudi posledic prilagajanja šolskega procesa v zadnjih dveh letih. A predvsem pri otrocih z učnimi težavami ali posebnimi potrebami, so posledice še zmeraj velike. V zadnjih tednih šolskega leta, ko je ocenjevanje še posebej intenzivno, je na stiske otrok znova vredno spomniti. Gostja: Specialna pedagoginja na OŠ Jožeta Moškriča v Ljubljani Martina Opaka Lešnjak.

Luknjasto znanje, negotovost, skrhani odnosi doma in v šoli ter slaba dostopnost do zunanje strokovne pomoči povečujejo stiske otrok.

Ker so iz šol pred nekaj tedni izginile še maske kot zadnji vizualni opomniki na epidemične ukrepe, se zdi, da je konec tudi posledic prilagajanja šolskega procesa v zadnjih dveh letih. A predvsem pri otrocih z učnimi težavami ali posebnimi potrebami, so posledice še zmeraj velike. V zadnjih tednih šolskega leta, ko je ocenjevanje še posebej intenzivno, je na stiske otrok znova vredno spomniti.

"Čakalne vrste v zunanjih ustanovah, ki se ukvarjajo s stvarmi, za katere smo na šoli že premalo usposobljeni, so bile že pred epidemijo dolge. Zdaj so se pa tako podaljšale, da skoraj več ne moremo računati na njih."

 

Sogovornica izpostavlja tudi problematičen način organizacije in delovanja ministrstva med in po epidemiji: "To, da ministrstvo ves čas razlaga, kako vse poteka v redu, je kar malo omalovažujoče, tako do ljudi, ki delajo na šoli, še bolj pa do otrok." 

 

 

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov