Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
13.03.2023 11 min

Nekateri v 5. razredu ne znajo poštevanke, a časa za sanacijo napak v šolah ni

Predvsem začetni dve leti epidemije sta zaznamovali številne otroke, še posebej pa najstnike na prehodu v srednje šole in na fakultete, zaznan je bil porast duševnih težav in težav z gibalnimi sposobnostmi. V tem šolskem letu v šolah vidnih znakov kot so maske, ločevanje po mehurčkih in nenehno razkuževanja morda res ni več, a nekatere posledice nikakor niso izbrisane.

Čeprav je bila po poročilu Evropske komisije Slovenija po številu tednov šolanja na daljavo četrta država v Evropi, po številu tednov z delnim odprtjem pa sedma, še do danes ni dokončana celovita študija, ki jo o posledicah z vidika socialno-čustvenega odzivanja izvaja konzorcij treh pedagoških fakultet. Medtem ko čakamo na študijo, ki bo s predlaganimi ukrepi nedvomno zamudila vsaj nekaj generacij otrok, ki bodo šolanje vmes že končali. 

Sogovornice:

  • socialna delavka in svetovalna delavka na OŠ Dobrova Marjana Bajc;
  • vodja programa za krepitev duševnega zdravja "Dobro sem" Monika Erjavec Bizjak
  • učiteljica zgodovine in domovinske vzgoje, pomočnica ravnateljice na OŠ Dobrova in terapevtka otrok pri ZPM Moste Polje Ksenija Pišljar


Botrstvo

558 epizod


Botrstvo v Sloveniji je projekt, namenjen izboljšanju kakovosti življenja otrok in mladostnikov, ki živijo v Sloveniji. Je način pomoči otrokom in mladostnikom, ki so zaradi hude materialne, socialne, zdravstvene ali družinske stiske ogroženi, prikrajšani in socialno izločeni.

13.03.2023 11 min

Nekateri v 5. razredu ne znajo poštevanke, a časa za sanacijo napak v šolah ni

Predvsem začetni dve leti epidemije sta zaznamovali številne otroke, še posebej pa najstnike na prehodu v srednje šole in na fakultete, zaznan je bil porast duševnih težav in težav z gibalnimi sposobnostmi. V tem šolskem letu v šolah vidnih znakov kot so maske, ločevanje po mehurčkih in nenehno razkuževanja morda res ni več, a nekatere posledice nikakor niso izbrisane.

Čeprav je bila po poročilu Evropske komisije Slovenija po številu tednov šolanja na daljavo četrta država v Evropi, po številu tednov z delnim odprtjem pa sedma, še do danes ni dokončana celovita študija, ki jo o posledicah z vidika socialno-čustvenega odzivanja izvaja konzorcij treh pedagoških fakultet. Medtem ko čakamo na študijo, ki bo s predlaganimi ukrepi nedvomno zamudila vsaj nekaj generacij otrok, ki bodo šolanje vmes že končali. 

Sogovornice:

  • socialna delavka in svetovalna delavka na OŠ Dobrova Marjana Bajc;
  • vodja programa za krepitev duševnega zdravja "Dobro sem" Monika Erjavec Bizjak
  • učiteljica zgodovine in domovinske vzgoje, pomočnica ravnateljice na OŠ Dobrova in terapevtka otrok pri ZPM Moste Polje Ksenija Pišljar

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov