Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Na oder SNG Nova Gorica prihaja eksperimentalna uprizoritev Os, nov razstavni projekt RIO pa zaznamuje obdobje neodvisne in alternativne kulture sedemdesetih in zgodnjih osemdesetih let.
Eksperimentalna uprizoritev Os premierno prihaja na oder SNG Nova Gorica, nov razstavni projekt RIO pa zaznamuje obdobje neodvisne in alternativne kulture sedemdesetih in zgodnjih osemdesetih let
Slovensko narodno gledališče Nova Gorica kot tretjo premierno uprizoritev v sezoni na mali oder postavlja eksperimentalno predstavo OS v koprodukciji z ruskim gledališčem Teatr Osobnjak iz Sankt Peterburga v režiji Alekseja Obrazcova. OS je odrska upodobitev krajše pripovedi srbskega pisatelja, akademika in profesorja Milorada Pavića iz zbirke Obrnjena rokavica, ki jo je v slovenski jezik prevedel Bojan Bratina. Ob Maji Nemec igra Kristina Skvarek, v slovenski različici kot tretja oseba pa Janez Starina. OS je preplet slovenskih in ruskih ustvarjalcev in kot iracionalna prestava v teh težkih časih združevanja in ločevanja kultur lahko pomeni korak k misli in skupnosti ljudi in svetov, ki so na vider nezdružljivi. Premiera v SNG Nova Gorica bo jutri v mali dvorani.
Pogled v zgodovino glasbe natančneje v obdobje neodvisne in alternativne kulture sedemdesetih in zgodnjih osemdesetih let, ponuja razstavni projekt RIO – Begnagrad, Srp, D’Pravda v Centru in Galeriji P74 v Ljubljani. Tri nekonformistične in izrazito samosvoje skupine – Begnagrad, Srp in D’Pravda – so izpostavljale eksperimentalnost in transžanrskost, v javnih nastopih pa večmedijskost. Člani zasedbe Begnagrad so se predstavljali kot avtentični ljudski glasbeniki, D’Pravda je izpostavljala socialno usmerjenosti in model gverilskega agit-prop gledališča, Srp je nihal med različnimi glasbenimi konteksti in žanri od jazza, punka do sodobne eksperimentalne in klasične glasbe.
Vse tri skupine so bile povezane tudi z gledališčem, na začetku še posebej z uličnim, in pisale glasbo za gledališke predstave. Begnagrad je snemal glasbo za filme, poleg tega pa so vse tri skupine sodelovale s punk skupinami in pri tem odnosu ni šlo za rivalstvo, pač pa za odprto sodelovanje.
Na oder SNG Nova Gorica prihaja eksperimentalna uprizoritev Os, nov razstavni projekt RIO pa zaznamuje obdobje neodvisne in alternativne kulture sedemdesetih in zgodnjih osemdesetih let.
Eksperimentalna uprizoritev Os premierno prihaja na oder SNG Nova Gorica, nov razstavni projekt RIO pa zaznamuje obdobje neodvisne in alternativne kulture sedemdesetih in zgodnjih osemdesetih let
Slovensko narodno gledališče Nova Gorica kot tretjo premierno uprizoritev v sezoni na mali oder postavlja eksperimentalno predstavo OS v koprodukciji z ruskim gledališčem Teatr Osobnjak iz Sankt Peterburga v režiji Alekseja Obrazcova. OS je odrska upodobitev krajše pripovedi srbskega pisatelja, akademika in profesorja Milorada Pavića iz zbirke Obrnjena rokavica, ki jo je v slovenski jezik prevedel Bojan Bratina. Ob Maji Nemec igra Kristina Skvarek, v slovenski različici kot tretja oseba pa Janez Starina. OS je preplet slovenskih in ruskih ustvarjalcev in kot iracionalna prestava v teh težkih časih združevanja in ločevanja kultur lahko pomeni korak k misli in skupnosti ljudi in svetov, ki so na vider nezdružljivi. Premiera v SNG Nova Gorica bo jutri v mali dvorani.
Pogled v zgodovino glasbe natančneje v obdobje neodvisne in alternativne kulture sedemdesetih in zgodnjih osemdesetih let, ponuja razstavni projekt RIO – Begnagrad, Srp, D’Pravda v Centru in Galeriji P74 v Ljubljani. Tri nekonformistične in izrazito samosvoje skupine – Begnagrad, Srp in D’Pravda – so izpostavljale eksperimentalnost in transžanrskost, v javnih nastopih pa večmedijskost. Člani zasedbe Begnagrad so se predstavljali kot avtentični ljudski glasbeniki, D’Pravda je izpostavljala socialno usmerjenosti in model gverilskega agit-prop gledališča, Srp je nihal med različnimi glasbenimi konteksti in žanri od jazza, punka do sodobne eksperimentalne in klasične glasbe.
Vse tri skupine so bile povezane tudi z gledališčem, na začetku še posebej z uličnim, in pisale glasbo za gledališke predstave. Begnagrad je snemal glasbo za filme, poleg tega pa so vse tri skupine sodelovale s punk skupinami in pri tem odnosu ni šlo za rivalstvo, pač pa za odprto sodelovanje.
Neveljaven email naslov