Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Filmska ustvarjalka, umetnica "renesančnega tipa"
Slovenska vsestranska umetnica Ema Kugler je lani predstavila svoj peti celovečerni film Človek s senco, ki je pred začetkom koronakrize že obkrožil svet, podelili pa so mu tudi kar nekaj nagrad. Njene filme pri nas pogosto označujejo za eksperimentalne in za video art, sama pa obe oznaki odločno zavrača, saj v njih ne eksperimentira s filmskim ali video medijem, temveč zgolj pripoveduje skozi vizualne podobe, vsekakor bolj kot skozi besede. Nekateri so jo označili tudi za umetnico "renesančnega tipa", saj svoje filme sama ne le napiše in režira, temveč jih tudi montira, producira, ter skrbi za kostumografijo, scenografijo, rekvizite in še kaj. V dneh, ko so film Človek s senco predstavili na festivalu Kino Otok v Izoli in v Ljubljani, se je z njo o njenem delu, filmskem prostoru, pa tudi problematični zapostavljenosti neknovencionalnih filmskih pripovedi v mehanizmih financiranja in distribucije pri nas, pogovarjala Tina Poglajen.
755 epizod
Portret umetniške in življenjske poti ustvarjalca, glavnih postaj na njegovi poti, umetniških smernic in ciljev. Gostimo umetnike vseh zvrsti, tako s področja literature, scenskih umetnosti, filma, glasbe, arhitekture in vizualne umetnosti.
Filmska ustvarjalka, umetnica "renesančnega tipa"
Slovenska vsestranska umetnica Ema Kugler je lani predstavila svoj peti celovečerni film Človek s senco, ki je pred začetkom koronakrize že obkrožil svet, podelili pa so mu tudi kar nekaj nagrad. Njene filme pri nas pogosto označujejo za eksperimentalne in za video art, sama pa obe oznaki odločno zavrača, saj v njih ne eksperimentira s filmskim ali video medijem, temveč zgolj pripoveduje skozi vizualne podobe, vsekakor bolj kot skozi besede. Nekateri so jo označili tudi za umetnico "renesančnega tipa", saj svoje filme sama ne le napiše in režira, temveč jih tudi montira, producira, ter skrbi za kostumografijo, scenografijo, rekvizite in še kaj. V dneh, ko so film Človek s senco predstavili na festivalu Kino Otok v Izoli in v Ljubljani, se je z njo o njenem delu, filmskem prostoru, pa tudi problematični zapostavljenosti neknovencionalnih filmskih pripovedi v mehanizmih financiranja in distribucije pri nas, pogovarjala Tina Poglajen.
Neveljaven email naslov