Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Kaitlin Prest: "Globlje ko segam na ta področja, bolj se zavedam, da ne gre le za mojo zgodbo, ampak da zgodba, ki jo poveš, vpliva tudi na ljudi, ki jih ljubiš."
Sredi marca je na Evropskih radijskih dnevih 1500 udeležencev prisluhnilo razpravam o prihodnosti avdio produkcije. Med govorci je bila tudi Kaitlin Prest, kreativna direktorica in voditeljica večkrat nagrajenega podcasta The Heart. Ta z različnimi serijami naslavlja ljubezen, seks, odnose, čustva.
Tem nikakor ne obravnava plehko, ampak res iskreno, življenjsko in predvsem – z izvirnim upovedovanjem. Za oddajo Movies In Your Head – govori o sanjarjenju, predstavah o prihodnosti, ki jih oblikujemo zgolj na podlagi bežnega stika z osebo – je lani prejela zlato priznanje za nove formate na festivalu Prix Italia.
Kljub nagradam in prehodu od skupnostne radijske postaje v Montrealu, prek obdobja neodvisnosti v New Yorku, do pristopa k mreži Radiotopia, Kaitlin še vedno snema kot včasih.
“Moja spalnica je na vrhu štirinadstropne hipijevske hiše, tako jo imenujem. V hiši živi veliko ljudi. No, na voljo imam garderobno sobo, kar je za Brooklyn nenavadno, ampak imam jo. Na stene in strop te garderobne sobe namestim odeje, pripravim izrez za luč, pripravljeno imam stojalo in mikrofon. Tam snemam.”
Sicer ima z ekipo umetnikov, producentov in oblikovalcev, ki sestavljajo kolektiv podcasta, najet studio, a snemanje v garderobni sobi, pravi, je intimnejše.
“V pisarniškem okolju ne morem biti tako ustvarjalna, vse je nekako sterilnejše. V omari nisem časovno omejena, sama lahko montiram, poslušam glasne posnetke, vso opremo imam na voljo. V studiu, ki ga uporabljajo tudi drugi, pa si v tem smislu bolj omejen.”
Ko razmišlja o razlikah med podcasterji in radijci, najprej pomisli na osebni odnos. Razlika je predvsem v tem, je prepričana, da pri podcastih nagovarjaš eno osebo, ne skupine. Tako se vzpostavlja bolj intimen odnos med poslušalcem in gostiteljem podcasta.
Tudi njen podcast predstavlja novost v načinu upovedovanja. Ni pa edina, med podcasti je najti precej izvirnih, drugačnih, povsem novih načinov podajanja vsebine.
“Zdaj, ko je javnost spet pozorna na avdio, se mi zdi, da se tudi večji medijski igralci znova posvečajo eksperimentiranju z zvokom. To pa vodi k novim načinom razmišljanja o radiu, k novim načinom ustvarjanja.”
Poudarja, da imajo z vsebinami na zahtevo ustvarjalci podcastov več časa, kakovostno produkcijo pa omogočajo tudi nižji stroški, dobri mikrofoni so dostopni.
“Nisem prepričana, da se bodo ipodi in podcasti kot tehnologija ohranili, najbrž bomo doživljali inovacije na področju poslušanja na zahtevo. Pomislite na televizijo. Najbolj priljubljena vrsta so vsebine, ki jih ljudje gledajo prek Netflixa, na ta trg je vstopil tudi Amazon, in menim, da je to pot, po kateri bo šel tudi pripovedni avdio. Morda vsebine ne bodo za plačljivim zidom – ne vem, ali se bo to zgodilo. Vsekakor pa mislim, da na trgu podcastov ne gre za prenapihnjen balon.”
468 epizod
Odbita do bita se loteva sodobnih tehnologij in jih kritično umešča v prostor in čas. Pogovarjata se Maruša Kerec in Anže Tomić.
Kaitlin Prest: "Globlje ko segam na ta področja, bolj se zavedam, da ne gre le za mojo zgodbo, ampak da zgodba, ki jo poveš, vpliva tudi na ljudi, ki jih ljubiš."
Sredi marca je na Evropskih radijskih dnevih 1500 udeležencev prisluhnilo razpravam o prihodnosti avdio produkcije. Med govorci je bila tudi Kaitlin Prest, kreativna direktorica in voditeljica večkrat nagrajenega podcasta The Heart. Ta z različnimi serijami naslavlja ljubezen, seks, odnose, čustva.
Tem nikakor ne obravnava plehko, ampak res iskreno, življenjsko in predvsem – z izvirnim upovedovanjem. Za oddajo Movies In Your Head – govori o sanjarjenju, predstavah o prihodnosti, ki jih oblikujemo zgolj na podlagi bežnega stika z osebo – je lani prejela zlato priznanje za nove formate na festivalu Prix Italia.
Kljub nagradam in prehodu od skupnostne radijske postaje v Montrealu, prek obdobja neodvisnosti v New Yorku, do pristopa k mreži Radiotopia, Kaitlin še vedno snema kot včasih.
“Moja spalnica je na vrhu štirinadstropne hipijevske hiše, tako jo imenujem. V hiši živi veliko ljudi. No, na voljo imam garderobno sobo, kar je za Brooklyn nenavadno, ampak imam jo. Na stene in strop te garderobne sobe namestim odeje, pripravim izrez za luč, pripravljeno imam stojalo in mikrofon. Tam snemam.”
Sicer ima z ekipo umetnikov, producentov in oblikovalcev, ki sestavljajo kolektiv podcasta, najet studio, a snemanje v garderobni sobi, pravi, je intimnejše.
“V pisarniškem okolju ne morem biti tako ustvarjalna, vse je nekako sterilnejše. V omari nisem časovno omejena, sama lahko montiram, poslušam glasne posnetke, vso opremo imam na voljo. V studiu, ki ga uporabljajo tudi drugi, pa si v tem smislu bolj omejen.”
Ko razmišlja o razlikah med podcasterji in radijci, najprej pomisli na osebni odnos. Razlika je predvsem v tem, je prepričana, da pri podcastih nagovarjaš eno osebo, ne skupine. Tako se vzpostavlja bolj intimen odnos med poslušalcem in gostiteljem podcasta.
Tudi njen podcast predstavlja novost v načinu upovedovanja. Ni pa edina, med podcasti je najti precej izvirnih, drugačnih, povsem novih načinov podajanja vsebine.
“Zdaj, ko je javnost spet pozorna na avdio, se mi zdi, da se tudi večji medijski igralci znova posvečajo eksperimentiranju z zvokom. To pa vodi k novim načinom razmišljanja o radiu, k novim načinom ustvarjanja.”
Poudarja, da imajo z vsebinami na zahtevo ustvarjalci podcastov več časa, kakovostno produkcijo pa omogočajo tudi nižji stroški, dobri mikrofoni so dostopni.
“Nisem prepričana, da se bodo ipodi in podcasti kot tehnologija ohranili, najbrž bomo doživljali inovacije na področju poslušanja na zahtevo. Pomislite na televizijo. Najbolj priljubljena vrsta so vsebine, ki jih ljudje gledajo prek Netflixa, na ta trg je vstopil tudi Amazon, in menim, da je to pot, po kateri bo šel tudi pripovedni avdio. Morda vsebine ne bodo za plačljivim zidom – ne vem, ali se bo to zgodilo. Vsekakor pa mislim, da na trgu podcastov ne gre za prenapihnjen balon.”
Slike, videe in besedila že prepričljivo generira umetna inteligenca. Kako in komu še zaupati? Katera orodja umetne inteligence vendarle prinašajo lažji študij ali delo v pisarni? Natanko eno leto po prvih omembah ChatGPT-ja se predvsem sprašujemo o možnostih uporabe in zlorabe. So ruske tehnologije nevarne? So telefoni na preklop modni trend ali korak v novo smer?
Digitalizacija, avtomatizacija in robotizacija. Procesi, ki so vsakdan tudi v svetu delovnih procesov. Sta zato strah in dvom upravičena? Bodo roboti ljudem res prevzeli delovna mesta?
Podjetniški podkast, ki odpira prostor iskrenim in raznolikim pogovorom. Zgodbe ovinkov in zavor treh avtomobilskih sanjačev. Sodobne tehnologije kritično umeščene v naš prostor in čas. Lovim ravnotežje, Atmosferci in Odbita do bita. Skupna točka treh uspešnih podkastov: zvesti poslušalci. Kako in zakaj jim uspeva? Kdo je zgradil najboljšo skupnost? Epizoda je bila posneta pred publiko na Avdifestivalu 2023 (9. oktobra v Cukrarni v Ljubljani)
Twitter je postal X. Podjetje Meta odgovarja z alternativo, aplikacijo Threads, ki v Evropski uniji (še) ni dovoljena. Facebook in Instagram se poigravata z mislijo o plačljivih naročninah za uporabnike … V kakšni formi so korporativna omrežja v letu 2023?
Pametni dom po definiciji sestavljajo naprave, ki so povezljive in jih lahko upravljamo na daljavo. Kamere, pametni zvonci, kosilnice in hladilniki. Zdi se, da je pamet vgrajena že v vsako napravo, ki pa ni nujno uporabna ali varna za uporabo. Kako povezati naprave, na kaj paziti in kateremu proizvajalcu zaupati?
Na predstavitvah novih telefonov in drugih pametnih naprav to jesen so v ospredju skrb za okolje in težnje po ogljični nevtralnosti. Zelena je nujna, ampak tehnološka podjetja imajo še vedno veliko črnih pik. Je lahko izdelava pametne ure res ogljično popolnoma nevtralna? Je nevarni kobalt res material, ki se reciklira? Je poenoten USB C-polnilnik boljša, zelena rešitev?
Uveljavitev in uporaba pametnega videonadzora sta se še pred kratkim zdeli rezervirani samo za Kitajsko, ki si varstvo osebnih podatkov in človekove pravice razlaga drugače kot Evropska unija. Zdaj videonadzor, ki deluje ob pomoči umetne inteligence, (začasno?) uvaja tudi Francija. Zagovorniki pravijo, da je nujen zaradi varnosti tako množičnih prireditev, kot so olimpijske igre, nasprotniki pa so ostri, saj nekaj, kar krši človekove pravice, ne sodi v središče Evrope.
Odbita do bita v osmo sezono podkasta o sodobnih tehnologijah vstopa z intervjujem z ministrico za digitalno preobrazbo Republike Slovenije. Digitalizacijo Slovenije že vsaj desetletje obljublja vsaka vlada, se pa prebivalci Slovenije še ne moremo strinjati, da živimo v digitalni državi ali družbi. Zakaj kljub številnim primerom dobrih praks nimamo enotnih informacijskih sistemov za uporabo javnih storitev, po kom se zgledovati, zakaj plastične kartice premagajo pametni telefon in kako kljub vsesplošnemu dvomu in strahu pred spremembami dvigniti digitalno pismenost?
Besedo v zadnji epizodi sedme sezone imajo odbiti poslušalci.
Za Odbito do bita Isobel Cockerell razmišlja o pomenu novinarstva v času vseprisotnih spletnih mnenj in o spletnih družbenih medijih, ki odlično uspevajo kljub težavam in škandalom, ki jim ni videti konca.
Cosplay je lahko le prostočasna dejavnost, subkultura, umetnost ali del resne in dobičkonosne industrije. Ljubitelji cosplaya se družijo na tekmovanjih in konvencijah, oblečeni v like iz sveta znanstvenofantastičnih serij, filmov in videoiger.
Nasilje na spletu je postalo med odraslimi in tudi mladimi nekaj običajnega, nepomembnega, razumljeno je kot šala. Nasilje na spletu pa ima lahko tudi posledice v resničnem življenju.
Zabavna industrija ima več milijonov uporabnikov po vsem svetu, velike količine denarja, a tudi številne težave. Kako stavka scenaristov v Združenih državah Amerike vpliva na televizijske serije in šove, ki jih tako radi gledamo?
Kaj umetna inteligenca prinaša v sicer tradicionalno umetnost, ki velja za kreativno in unikatno?
Aplikacije za vreme so med najbolj priljubljenimi na naših telefonih. Uporabljamo privzete in naložene, tudi plačljive. Nekatere veljajo za boljše, druge za slabše. Zakaj? In kako prepoznati aplikacijo, ki bo natančno napovedala vreme?
Slovenci v igričarski pismenosti ne izstopamo v primerjavi z drugimi državami. Razumevanje in zanimanje se povečujeta, so pa javne in medijske debate pogosto povezane le z negativnimi učinki igranja iger, zasvojenostjo in predsodki. V Odbiti do bita zato tokrat igre, ki lahko imajo pozitivne učinke. Igre, ki pomagajo premagovati krizo, strah, misel na samomor ali alkoholizem.
Kako (ne)uporaben je najbolj zloglasen robot na svetu? Zaradi ChatGPT-ja strokovnjaki celo predlagajo ustavitev razvoja umetne inteligence, Italija pa se je kot prva zahodna država odločila za prepoved uporabe ChatGPT-ja.
Tik Tok je izjemno priljubljen tudi med mladimi v Sloveniji, čeprav z vsebinami, algoritmi in zbiranjem podatkov ne prispeva k temu, da bi bil drugačen ali boljši od drugih velikih igralcev na trgu.
Miniserija raziskuje Tik Tok, ki je hkrati najbolj priljubljeno in osovraženo družabno omrežje na svetu. Dezinformacije so v zadnjih letih velika in pomembna tema. Nekaj, kar je včasih sodilo za šank, se danes v obsežnejših oblikah pojavlja v spletnih objavah in komentarjih. Je Tik Tok zaradi ohlapne regulacije in algoritma, ki daje pomembnost tudi uporabnikom z manj sledilci, privlačnejši za dezinformacije?
Neveljaven email naslov