Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
22.02.2017 6 min

SECOND HAND 22. & 25. 2. - PUBLIC ENEMY - PUBLIC ENEMY NR.1 / KURTIS BLOW - AJ SCHRATCH; THE TREACHEROUS THREE - FEEL THE HEARTBEAT; FRED WASLEY & THE JB'S - BLOW YOUR HEAD

Pozdravljeni v oddaji Second hand. Danes jo povečamo 30-letnici albuma ‘Yo! Bum Rush The Show’ najbolj semplane hip hop skupine vseh časov, Public Enemy. Public enemy so si sicer tudi sami radi sposojali, tako da se jih bomo lotili z obeh strani semplarske zgodbe. Public Enemy prihajajo iz Long Islanda, New York. Skupino so ustanovili Hank Shocklee, Keith Shocklee, ki je deloval pod imenom The Bomb Squad in Carl Ridenhour aka Chuck D iz Queensa, ki je bil skupinin frontman ter je pred tem deloval kot DJ za Spectrum City soundsystem konec 70-tih. Leta 82 je Spectrum City dobil radijsko oddajo na postaji WBAU. Tam so srečali še bodočega producenta, Bill-a Stephney-a, in Chuckovega študentskega prijatelja, William Drayton-a aka Flavor Flav, moža z uro. Kmalu so pritegnili pozornost Def Jam-ovega Rick Rubin-a, ki jih je takoj vzel pod svojo založbo. Na začetku so Public enemy bili zgolj kup DJ-ev iz New Yorka, ki so se odločili, da bodo ustvarjali glasbo, socio-politična angažiranost je prišla kasneje. Z radijsko podporo in soundsystem filozofijo, je kmalu bilo jasno, da bodo ustvarjali predvsem ogromno hrupa, še posebej, ko se je za gramofoni priključil še Terminator X, katerega je sicer kasneje zamenjal DJ Lord. Uporaba Def Jam-ove standardne 808-ke in kitarskih vložkov se je dvignila še za stopnjo višje, kot je to bilo pri založbenih kolegih tistega časa – Beastie boys-ih in LL Cool J-ju. Zvok je postal gost in temen, črn in močan. Public enemy nr.1 je bila z debutantskega albuma ‘Yo! Bum Rush The Show’ najbolj komercialno uspešna in dobro nakazuje skupinine korenine in zametke nadaljnjega dela. Ker smo ravno pri semplih, se posvetimo dvema semploma, ki sta bila uporabljena za naslednji 'break'. Del breaka je predelava začetka legendarne Kurtis Blow-ove AJ Scratch. Ph pesem AJ Schratch smo gostili tudi na naši lestvici najbolj semplanih pesmi vseh časov, in sicer na 31. mestu. Drug del breaka je prav tako pričetek znane old school hip hop pesmi, Feel the Heartbeat od The Treacherous Three. Če se vrnemo pesmi Public enemy nr.1 in albumu Yo! Bum Rush The Show, je to pričetek izjemne kariere, ki je imela na hip hop produkcijo izjemen vpliv. S kasnejšo nadgradnjo besedil s socio-političnimi temami in dodelavo zvoka, je skupina postala stereotip za surovo glasbeno izražanje. Pomembnost MC-ja kot je bil Chuck D za svet hip hopa in širše je bila enormna za možnost izražanja kritike zatiralskega sistema s strani Afro-Američanov in politično angažirane mladine po svetu. Hip hop je z njim postal CNN črne Amerike, termin 'fake news' pa je Chuck D skoval že desetletja preden je ta postal popularen. The Bomb Squad-ova v več plasteh s sempli prežeta produkcija, ki je Chuck D-ja in ekipo še podkrepila, je dokončno zaokrožila stil skupine, ki je svojo nepopustljivost, surovost in realnost uprizarjala na vseh nivojih, glasbi, besedilu, ovitkih in koncertnih nastopih. Na tem mestu omenimo še en uporabljen sempl, ki pa je pesem Public enemy nr.1 najbolj zaznamoval. Gre za Fred Wesley and The J.B.'s- ovo pesem Blow Your Head, ki smo jo prav tako srečali na naši lestvici, na 49-tem mestu. Kakšen vpliv je skupina imela na hip hop, verjetno pove že dejstvo, da je samo pesem Public enemy nr.1 semplana v preko 250 kasnejših pesmih.


Second hand

397 epizod


Second hand looks at the trend of recycling existing music in the form of samples, remixes and covers - although sometimes these modifications are actually flagrant violations of copyright laws... Some artists use without acknowledging where they got it, so we decided to take a closer look. The result: a huge number of hits are credited to the wrong musician, while the people who really wrote it remain ignored. Listen to the original and the adaptation and familiarize yourself with what's going on in the music industry - you'll be surprised by how many of your idols have built their reputation on the shoulders of others.

22.02.2017 6 min

SECOND HAND 22. & 25. 2. - PUBLIC ENEMY - PUBLIC ENEMY NR.1 / KURTIS BLOW - AJ SCHRATCH; THE TREACHEROUS THREE - FEEL THE HEARTBEAT; FRED WASLEY & THE JB'S - BLOW YOUR HEAD

Pozdravljeni v oddaji Second hand. Danes jo povečamo 30-letnici albuma ‘Yo! Bum Rush The Show’ najbolj semplane hip hop skupine vseh časov, Public Enemy. Public enemy so si sicer tudi sami radi sposojali, tako da se jih bomo lotili z obeh strani semplarske zgodbe. Public Enemy prihajajo iz Long Islanda, New York. Skupino so ustanovili Hank Shocklee, Keith Shocklee, ki je deloval pod imenom The Bomb Squad in Carl Ridenhour aka Chuck D iz Queensa, ki je bil skupinin frontman ter je pred tem deloval kot DJ za Spectrum City soundsystem konec 70-tih. Leta 82 je Spectrum City dobil radijsko oddajo na postaji WBAU. Tam so srečali še bodočega producenta, Bill-a Stephney-a, in Chuckovega študentskega prijatelja, William Drayton-a aka Flavor Flav, moža z uro. Kmalu so pritegnili pozornost Def Jam-ovega Rick Rubin-a, ki jih je takoj vzel pod svojo založbo. Na začetku so Public enemy bili zgolj kup DJ-ev iz New Yorka, ki so se odločili, da bodo ustvarjali glasbo, socio-politična angažiranost je prišla kasneje. Z radijsko podporo in soundsystem filozofijo, je kmalu bilo jasno, da bodo ustvarjali predvsem ogromno hrupa, še posebej, ko se je za gramofoni priključil še Terminator X, katerega je sicer kasneje zamenjal DJ Lord. Uporaba Def Jam-ove standardne 808-ke in kitarskih vložkov se je dvignila še za stopnjo višje, kot je to bilo pri založbenih kolegih tistega časa – Beastie boys-ih in LL Cool J-ju. Zvok je postal gost in temen, črn in močan. Public enemy nr.1 je bila z debutantskega albuma ‘Yo! Bum Rush The Show’ najbolj komercialno uspešna in dobro nakazuje skupinine korenine in zametke nadaljnjega dela. Ker smo ravno pri semplih, se posvetimo dvema semploma, ki sta bila uporabljena za naslednji 'break'. Del breaka je predelava začetka legendarne Kurtis Blow-ove AJ Scratch. Ph pesem AJ Schratch smo gostili tudi na naši lestvici najbolj semplanih pesmi vseh časov, in sicer na 31. mestu. Drug del breaka je prav tako pričetek znane old school hip hop pesmi, Feel the Heartbeat od The Treacherous Three. Če se vrnemo pesmi Public enemy nr.1 in albumu Yo! Bum Rush The Show, je to pričetek izjemne kariere, ki je imela na hip hop produkcijo izjemen vpliv. S kasnejšo nadgradnjo besedil s socio-političnimi temami in dodelavo zvoka, je skupina postala stereotip za surovo glasbeno izražanje. Pomembnost MC-ja kot je bil Chuck D za svet hip hopa in širše je bila enormna za možnost izražanja kritike zatiralskega sistema s strani Afro-Američanov in politično angažirane mladine po svetu. Hip hop je z njim postal CNN črne Amerike, termin 'fake news' pa je Chuck D skoval že desetletja preden je ta postal popularen. The Bomb Squad-ova v več plasteh s sempli prežeta produkcija, ki je Chuck D-ja in ekipo še podkrepila, je dokončno zaokrožila stil skupine, ki je svojo nepopustljivost, surovost in realnost uprizarjala na vseh nivojih, glasbi, besedilu, ovitkih in koncertnih nastopih. Na tem mestu omenimo še en uporabljen sempl, ki pa je pesem Public enemy nr.1 najbolj zaznamoval. Gre za Fred Wesley and The J.B.'s- ovo pesem Blow Your Head, ki smo jo prav tako srečali na naši lestvici, na 49-tem mestu. Kakšen vpliv je skupina imela na hip hop, verjetno pove že dejstvo, da je samo pesem Public enemy nr.1 semplana v preko 250 kasnejših pesmih.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov