Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Dobrodošli v Second Hand.
Danes se bomo poklonili pomembni glasbeni osebnosti, ki je nedavno umrla.
Dolgoletni kitarist skupine Massive Attack Angelo Bruschini je umrl zaradi raka na pljučih.
Glasbenik je bil na turneji z legendami trip-hopa in odigral ključno vlogo pri njihovem slavnem albumu Mezzanine iz leta 1998. Uspešnice, kot so "Risingson", "Teardrop", "Angel" in "Inertia Creeps", prihajajo s tega albuma.
Bil je tudi član skupin The Numbers, Rimshots, The Blue Aeroplanes in produciral istoimenski album skupine Strangelove leta 1997 ter igral kitaro na singlu Jane Taylor "Blowing This Candle Out", vendar je najbolj znan po svojem delu v Trip Hop eksploziji v 1990-ih in 2000-ih ter njegovo delo z Massive Attack.
Massive Attack je potrdil Bruschinijevo smrt na družbenih omrežjih in zapisal: "RIP Angelo. Izjemno briljanten in ekscentričen talent. Nemogoče je količinsko opredeliti njegov prispevek k glasbi Massive Attack. Kako srečni smo bili, da smo delili tako življenje skupaj.”
Bruschini je igral tudi na LP-ju Massive Attack iz leta 2003 100th Window in albumu skupine iz leta 2004 za film Louisa Leteerrierja Unleashed. Po tem je Bruschini nadaljeval z igranjem v živo z Massive Attack, čeprav se ni več pojavil na njihovih studijskih posnetkih.
V intervjuju iz leta 1999 je Bruschini poudaril ključno kakovost, ki jo je njegovo igranje kitare prineslo inovativnemu zvoku Massive Attacka, ki je v veliki meri temeljil na semplih in drugih elektronskih elementih.
»Medtem ko smo delali album [Mezzanine], smo ves čas vtikali stvari v moje ojačevalce, samo da bi jim pokvarili zvok; ena težava z digitalno domeno je, da je preveč čista – celo bas. Lahko imate čisti vir zvokov, vendar jih želimo uničiti in najboljši način za to je uporaba analognih stvari, kot je kitaristova oprema.«
Uporaba semplov pri Massive Attack je očitna, uporabili so jih v več kot 80 primerih, vendar je zelo pomembno izpostaviti njihov vpliv na bodoče umetnike. Zaradi njihovega vpliva so bile njihove skladbe tudi semplane v skoraj enakem številu pesmi. Priredili so samo 9 pesmi, vendar so bile njihove pesmi prirejane 64-krat in remixane 54-krat.
397 epizod
Second hand looks at the trend of recycling existing music in the form of samples, remixes and covers - although sometimes these modifications are actually flagrant violations of copyright laws... Some artists use without acknowledging where they got it, so we decided to take a closer look. The result: a huge number of hits are credited to the wrong musician, while the people who really wrote it remain ignored. Listen to the original and the adaptation and familiarize yourself with what's going on in the music industry - you'll be surprised by how many of your idols have built their reputation on the shoulders of others.
Dobrodošli v Second Hand.
Danes se bomo poklonili pomembni glasbeni osebnosti, ki je nedavno umrla.
Dolgoletni kitarist skupine Massive Attack Angelo Bruschini je umrl zaradi raka na pljučih.
Glasbenik je bil na turneji z legendami trip-hopa in odigral ključno vlogo pri njihovem slavnem albumu Mezzanine iz leta 1998. Uspešnice, kot so "Risingson", "Teardrop", "Angel" in "Inertia Creeps", prihajajo s tega albuma.
Bil je tudi član skupin The Numbers, Rimshots, The Blue Aeroplanes in produciral istoimenski album skupine Strangelove leta 1997 ter igral kitaro na singlu Jane Taylor "Blowing This Candle Out", vendar je najbolj znan po svojem delu v Trip Hop eksploziji v 1990-ih in 2000-ih ter njegovo delo z Massive Attack.
Massive Attack je potrdil Bruschinijevo smrt na družbenih omrežjih in zapisal: "RIP Angelo. Izjemno briljanten in ekscentričen talent. Nemogoče je količinsko opredeliti njegov prispevek k glasbi Massive Attack. Kako srečni smo bili, da smo delili tako življenje skupaj.”
Bruschini je igral tudi na LP-ju Massive Attack iz leta 2003 100th Window in albumu skupine iz leta 2004 za film Louisa Leteerrierja Unleashed. Po tem je Bruschini nadaljeval z igranjem v živo z Massive Attack, čeprav se ni več pojavil na njihovih studijskih posnetkih.
V intervjuju iz leta 1999 je Bruschini poudaril ključno kakovost, ki jo je njegovo igranje kitare prineslo inovativnemu zvoku Massive Attacka, ki je v veliki meri temeljil na semplih in drugih elektronskih elementih.
»Medtem ko smo delali album [Mezzanine], smo ves čas vtikali stvari v moje ojačevalce, samo da bi jim pokvarili zvok; ena težava z digitalno domeno je, da je preveč čista – celo bas. Lahko imate čisti vir zvokov, vendar jih želimo uničiti in najboljši način za to je uporaba analognih stvari, kot je kitaristova oprema.«
Uporaba semplov pri Massive Attack je očitna, uporabili so jih v več kot 80 primerih, vendar je zelo pomembno izpostaviti njihov vpliv na bodoče umetnike. Zaradi njihovega vpliva so bile njihove skladbe tudi semplane v skoraj enakem številu pesmi. Priredili so samo 9 pesmi, vendar so bile njihove pesmi prirejane 64-krat in remixane 54-krat.
Neveljaven email naslov