Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Dobrodošli v oddaji Second Hand.
Danes se bomo poslovili od Lesa McCanna, soul jazz pianista in pevca, ki je pomagal popularizirati žanr soul jazza, saj je nedavno umrl v starosti 88 let.
Morda vam njegovo ime ni znano, je pa znano mnogim glasbenikom, saj so semple iz njegovih del pogosto uporabljali za ustvarjanje lastnih uspešnic. Njegovo glasbo so semplali izvajalci številnih žanrov, a najpogosteje hip-hop izvajalci in je semple mogoče najti v več kot 300 kasnejših pesmih.
McCannova začetna slava je prišla zgodaj zaradi njegovega dela kot pianist in pevec v njegovem jazz triu. Njegov preboj kot izvajalca v živo je ganljiva protestna pesem »Compared to What«, ki še danes ostaja njegova največja uspešnica.
Bluesovski, prijeten pridih je bil dodan skoraj vsemu, kar je McCann igral, še posebej, ko je začel napredovati od bolj tradicionalnega klavirja proti svojemu zdaj dobro znanemu zvoku soul jazza. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je McCann začel v svoje posnetke vključevati elektronsko glasbo, s čimer je postal eden prvih jazzovskih umetnikov, ki je to storil. R
Trajni vpliv McCanna je bil očiten že v njegovem času, predvsem pa v 1990-ih in 2000-ih, ko je nešteto umetnikov začelo semplati njegove pesmi v svoji glasbi in ko so skupine, kot so Massive Attack, Jon Spencer Blues Explosion in H2O, vključile dele njegovih skladb v svoje. Pesem Sometimes I cry so mnogi semplali, med drugim Massive Attack za svojo uspešnico Teardrop.
McCannov utrip se je najbolj lahkotno in opazno vtisnil v hip-hop sceno. A Tribe Called Quest, Dr. Dre, Snoop Dogg, Notorious B.I.G., De La Soul, Nas in Cypress Hill so radi semplali njegovo glasbo, tako kot Mary J. Blige, Pharcyde, Eric B. & Rakim, Mobb Deep, Gang Starr , in Raekwon. Ko McCanna niso semplali, pa so ga še vedno omenjali v svojih besedilih, na primer izvajalci, kot Beastie Boys in Steely Dan. Njegova najbolj semplana pesem je Go on and Cry, ki so jo številni omenjeni raperji uporabili za lastne uspešnice.
Umetniki in glasbeni strokovnjaki so žalovali za McCannom, potem ko so izvedeli za njegovo smrt. "Fantastičen pevec/pianist in odkrivalec talentov je svetu predstavil Roberto Flack, posnel fantastične plošče z Eddiejem Harrisom in hodil po meji med jazzom in soulom bolje kot kdorkoli doslej."
397 epizod
Second hand looks at the trend of recycling existing music in the form of samples, remixes and covers - although sometimes these modifications are actually flagrant violations of copyright laws... Some artists use without acknowledging where they got it, so we decided to take a closer look. The result: a huge number of hits are credited to the wrong musician, while the people who really wrote it remain ignored. Listen to the original and the adaptation and familiarize yourself with what's going on in the music industry - you'll be surprised by how many of your idols have built their reputation on the shoulders of others.
Dobrodošli v oddaji Second Hand.
Danes se bomo poslovili od Lesa McCanna, soul jazz pianista in pevca, ki je pomagal popularizirati žanr soul jazza, saj je nedavno umrl v starosti 88 let.
Morda vam njegovo ime ni znano, je pa znano mnogim glasbenikom, saj so semple iz njegovih del pogosto uporabljali za ustvarjanje lastnih uspešnic. Njegovo glasbo so semplali izvajalci številnih žanrov, a najpogosteje hip-hop izvajalci in je semple mogoče najti v več kot 300 kasnejših pesmih.
McCannova začetna slava je prišla zgodaj zaradi njegovega dela kot pianist in pevec v njegovem jazz triu. Njegov preboj kot izvajalca v živo je ganljiva protestna pesem »Compared to What«, ki še danes ostaja njegova največja uspešnica.
Bluesovski, prijeten pridih je bil dodan skoraj vsemu, kar je McCann igral, še posebej, ko je začel napredovati od bolj tradicionalnega klavirja proti svojemu zdaj dobro znanemu zvoku soul jazza. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je McCann začel v svoje posnetke vključevati elektronsko glasbo, s čimer je postal eden prvih jazzovskih umetnikov, ki je to storil. R
Trajni vpliv McCanna je bil očiten že v njegovem času, predvsem pa v 1990-ih in 2000-ih, ko je nešteto umetnikov začelo semplati njegove pesmi v svoji glasbi in ko so skupine, kot so Massive Attack, Jon Spencer Blues Explosion in H2O, vključile dele njegovih skladb v svoje. Pesem Sometimes I cry so mnogi semplali, med drugim Massive Attack za svojo uspešnico Teardrop.
McCannov utrip se je najbolj lahkotno in opazno vtisnil v hip-hop sceno. A Tribe Called Quest, Dr. Dre, Snoop Dogg, Notorious B.I.G., De La Soul, Nas in Cypress Hill so radi semplali njegovo glasbo, tako kot Mary J. Blige, Pharcyde, Eric B. & Rakim, Mobb Deep, Gang Starr , in Raekwon. Ko McCanna niso semplali, pa so ga še vedno omenjali v svojih besedilih, na primer izvajalci, kot Beastie Boys in Steely Dan. Njegova najbolj semplana pesem je Go on and Cry, ki so jo številni omenjeni raperji uporabili za lastne uspešnice.
Umetniki in glasbeni strokovnjaki so žalovali za McCannom, potem ko so izvedeli za njegovo smrt. "Fantastičen pevec/pianist in odkrivalec talentov je svetu predstavil Roberto Flack, posnel fantastične plošče z Eddiejem Harrisom in hodil po meji med jazzom in soulom bolje kot kdorkoli doslej."
Neveljaven email naslov